RRhoads Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har du din wii stående eller liggende? Jeg hadde min stående til å begynne med, men nå ligger den. Jeg ser at luftinntaket når den er stående i den støtta er litt lite. Fler som har tenkt over dette? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg har ikke Wii (enda), men jeg tenkte på nettopp det om X360 Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har den stående i støtta.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har den stående, men ser ehh uff... Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Den er jo laget for å kunne stå. Regner med at Nintendo har testet den godt nok mtp kjøling når den står.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Stående. Bruker dere foressten den lille teite plastikkdingsen(ser ut som en cd) eller standen? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Gandalf the Grey: Ja hva f... er det? Skjønner ikke hvor den skal og hva den skal bruker mes... Og hva med den andre gjennomsiktige plastgreia med sånne klistemerker man kan sette på. Hva F... er det?!? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det eneste jeg kan tenke meg er at den CD lignende tingen er stativ for konsollen til å ha den stående rett opp og ned. Den andre tingen tror jeg er til sensorbaren, det er egentlig veldig sannsynlig med tanke på at det er klister festet til den noe som tilsier at den kan festes under TV'en for eksempel. Lenke til kommentar
Mus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har den stående, men ser ehh uff... 7457148[/snapback] Jeg tipper du er her kun for å provosere Først sier du i en annen tråd at spillene suger. Så synes du grafikken ikke er bra. Så klager du nå på konsollen Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Mus: vel kanskje han ikke synes konsollen er noe særlig da Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det eneste jeg kan tenke meg er at den CD lignende tingen er stativ for konsollen til å ha den stående rett opp og ned. Den andre tingen tror jeg er til sensorbaren, det er egentlig veldig sannsynlig med tanke på at det er klister festet til den noe som tilsier at den kan festes under TV'en for eksempel. 7457517[/snapback] Aha Stemmer nok det ja.. Takk da;9 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Gandalf the Grey: Ja hva f... er det? Skjønner ikke hvor den skal og hva den skal bruker mes... Og hva med den andre gjennomsiktige plastgreia med sånne klistemerker man kan sette på. Hva F... er det?!? 7457489[/snapback] Den som er på størrelse med en CD gjør Wiien mer stødig når den er oppreist, den andre lille plast dingsen er til sensor baren. Edit: var vist svart på mye tidligere... Min Wii står forresten oppreist ^^ Endret 8. desember 2006 av PantZman Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Min "wii" står også "oppreist", for the moment .. Edit: Sorry måte bare.. Endret 8. desember 2006 av Whigga Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har min stående, så klart. Det er stiligst. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har min liggende av en eller annen rar grunn Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Liggende! Er best det! ... Xbox360'n ligger også! ..slik det skal være det! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Når jeg får wii, blir den nokk liggende, eller stående. Kan jo nevne at jeg har, PS1 stående, Super Nintendoen er stående, N64 er stående...så jeg vet ikke om Wii'en skal komme å bryte linjene, så jeg tror nokk den oxo må bli stående. Har den ennå ikke, (dog) Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som har neon lys i disc inputen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har den stående, men ser ehh uff... 7457148[/snapback] Jeg tipper du er her kun for å provosere Først sier du i en annen tråd at spillene suger. Så synes du grafikken ikke er bra. Så klager du nå på konsollen 7457523[/snapback] Og likevel har han den. For et dårlig kjøp for hans del i så fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå