HulkHaugen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 hei. har nettopp laget en ny side i css, og lurer på en ting. Her er linken forresten Hvis du ser menyen min til venstre, så er det to valideringsikonene rett under menyen. hvis jeg fjerner de, så flyter linkene mine inn under menyen. det jeg vil er at meny-diven skal "rekke" ned til <hr>'en i bunnen, så kan jeg også få logoene til å aligne seg i bunnen. altså vil jeg ha en automatisk høyde for feltet menyen er i, og den skal være fleksibel, i forhold til linkene mine, og hvor mange jeg har av dem. også en ting. hvorfor får ikke <hr>ene farge i firefox? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 skriver jeg det ikke tydelig nok, eller er det ikke noe løsning på problemet mitt? Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Går det ikke an å bruke margin da? } margin-bottom: ; { /Jan Tore Endret 8. desember 2006 av exess15 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Går det ikke an å bruke margin da? } margin-bottom: ; { /Jan Tore 7457934[/snapback] nope, det funker ikke desverre... andre forslag ser for meg margin-bottom:continue; eller noe sånt.. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 hallo der ute.... det må jo være noen der ute som har peiling på dette? kan vel ikke være så vanskelig? en simpel kommando om pargins eller noe sånt... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Så kjapt over hvordan divene var i forhold til hverandre på siden din, og skal ikke garantere at det jeg kommer med funker. Uansett, hvis du har fast høyde på footeren din, kan lage en ny div som du putter ikonene i og som ligger etter meny-diven eller hva det er du bruker, og sette position: absolute; bottom: /* så mange piksler som footer er høy + litt margin */px; på denne. position: absolute; er for øvrig avhengig av at foreldreelementet har position: relative; for å fungere skikkelig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Vennligst slutt å bump tråden. Info om dette finner du i Nettikette. Tråder skal ikke bumpes innenfor en 24timersgrense såfremt du ikke har ny informasjon å komme med/svar på andres innlegg. Dersom tråden bumpes flere ganger vil den bli stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå