vqb Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 NÅ begynner jeg å lure her!!! Jeg får kun G.SHDSL best efort saken, mens nabon som bor 200 meter unna, på samme *piiip* kabel, snor skit, får alt til og med VDSL, detta må være feil. Siden det ikke finnes en sentral på under 2km avstand og det er vel det som er det lengste de strekker seg med vdsl... Enten så har Firsmile rota litt med databasen sin, eller så har de fått feil info fra telenor. OM så Telenor har feil info på meg, da argh da blir jeg irritert,men med bredbånd(jiha), er det andre veien blir jeg lei meg og fortsatt uten bredbånd. ifølge Telenor er linja jeg er på over 7km fra sentralen, hvordan kan da nabon som er 200meter unna ha kortere linje. (har sjekket med lokal Bravida fyr om hvor sentralene ligger) No klør jeg meg hardt i hodet :???: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Kan tenke meg at du er frustrert ja.. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Gisph.. jeg kan få VDSL. Tillat meg å svime av BTW - hva i huleste er vitsen med å starte en ny tråd for å sutre når du allerede gjør det i den andre (med samme beskjed)? [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-11-19 09:53 ] Lenke til kommentar
AfroNigga Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Det er allerede en diskusjon på dette emnet: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=62398&forum=61 Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-11-19 09:33, skrev vqb:NÅ begynner jeg å lure her!!!Jeg får kun G.SHDSL best efort saken, mens nabon som bor 200 meter unna, på samme *piiip* kabel, snor skit, får alt til og med VDSL, detta må være feil.Siden det ikke finnes en sentral på under 2km avstand og det er vel det som er det lengste de strekker seg med vdsl...Enten så har Firsmile rota litt med databasen sin, eller så har de fått feil info fra telenor.OM så Telenor har feil info på meg, da argh da blir jeg irritert,men med bredbånd(jiha), er det andre veien blir jeg lei meg og fortsatt uten bredbånd.ifølge Telenor er linja jeg er på over 7km fra sentralen, hvordan kan da nabon som er 200meter unna ha kortere linje.(har sjekket med lokal Bravida fyr om hvor sentralene ligger) No klør jeg meg hardt i hodet :???: Prøv og ta kontakt med firstmile etter at den nye hjemmesiden er oppe, da har de sikkert tid til å svare på mailer osv. Mvh,Stian Lenke til kommentar
vqb Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Afronigga: seriøst, du forventer ikke at jeg skal poste et innlegg der og få svar??(noe jeg faktisk gjorde) posten er nå på snart 1000 innlegg! Les den den som gidder. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 blah.! Forstå det, firstmile suger :smile: _________________ Mvh Jørgen Aka Zuhr [email protected] http://www.zuhr.org [ Denne Melding var redigert av: zuhr på 2002-12-10 10:37 ] Lenke til kommentar
vqb Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Ja ja! Bare å vente å se det. De har jo så vidt begynt. Og de skal i hovedsak ikke tilby tjenester for privat personer... Synes folk som får tilbud om dette bare skal smøre skia med tolmod og kløtter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå