Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nabon får, men ikke jeg (Yet another Firstmile post)

Anbefalte innlegg

NÅ begynner jeg å lure her!!!

Jeg får kun G.SHDSL best efort saken, mens nabon som bor 200 meter unna, på samme *piiip* kabel, snor skit, får alt til og med VDSL, detta må være feil.

Siden det ikke finnes en sentral på under 2km avstand og det er vel det som er det lengste de strekker seg med vdsl...

Enten så har Firsmile rota litt med databasen sin, eller så har de fått feil info fra telenor.

OM så Telenor har feil info på meg, da argh da blir jeg irritert,men med bredbånd(jiha), er det andre veien blir jeg lei meg og fortsatt uten bredbånd.

ifølge Telenor er linja jeg er på over 7km fra sentralen, hvordan kan da nabon som er 200meter unna ha kortere linje.

(har sjekket med lokal Bravida fyr om hvor sentralene ligger)

No klør jeg meg hardt i hodet :???:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Quote:

Den 2002-11-19 09:33, skrev vqb:

NÅ begynner jeg å lure her!!!

Jeg får kun G.SHDSL best efort saken, mens nabon som bor 200 meter unna, på samme *piiip* kabel, snor skit, får alt til og med VDSL, detta må være feil.

Siden det ikke finnes en sentral på under 2km avstand og det er vel det som er det lengste de strekker seg med vdsl...

Enten så har Firsmile rota litt med databasen sin, eller så har de fått feil info fra telenor.

OM så Telenor har feil info på meg, da argh da blir jeg irritert,men med bredbånd(jiha), er det andre veien blir jeg lei meg og fortsatt uten bredbånd.

ifølge Telenor er linja jeg er på over 7km fra sentralen, hvordan kan da nabon som er 200meter unna ha kortere linje.

(har sjekket med lokal Bravida fyr om hvor sentralene ligger)

No klør jeg meg hardt i hodet :???:

Prøv og ta kontakt med firstmile etter at den nye hjemmesiden er oppe, da har de sikkert tid til å svare på mailer osv.

Mvh,Stian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...