Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen starter ikke skikkelig, hjelp

Anbefalte innlegg

Nå i dag når jeg skulle ta på pcen så var det et lite problem. Den kom aldri videre til XP loadingen.. Den står helt fast i vinduet der det står ABIT, Press TAB to show post screen, DEL to enter setup.

Jeg har prøvd å starte på nytt, men det samme skjer. Jeg prøvde også å la pcen stå på en god stund i dette vinduet, men det stod der når jeg kom tilbake også..

Tenkte så jeg skulle prøve å komme meg inn i bios eller noe, men når jeg trykker DEL eller TAB så skjer det absolutt ingenting.. Helt defekt..

Siste jeg kom opp til var å prøve å formatere pcen da.. Men når jeg tar inni XP cden så kan jeg jo ikke boote fra cd.. PCen står fortsatt fast uten at det skjer noe..

Noen som har hørt eller vært borti dette tidligere? Trenger all hjelp jeg kan få..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JAAAA!

Nå virket det <3

Tok bare ut kabelen til webcameraet.. Ren tilfeldighet at den startet da kanskje?

Lurer på om det kanskje kan ha noe med romtemperatur? Det var sikkert 25-30 grader her i hele natt og i dag, men så åpnet jeg et vindu for 20 min siden så er sikkert 15-20 her nå..

Kan jo være problemet oppstår senere? Skjedde for et par dager tilbake også.. Men da Slo jeg den bare av og på igjen så virket den fint.. Var værre denne gangen

Endret av mX_D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...