JensOttar Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 En kamerat av meg sa at jeg skulle sende en mail til play-asia om at de skulle gjøre det billigere for meg.... Hva skal jeg skrive og til hvilken mail skal jeg skrive dette til ? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Du får ikke 1/2 pris. De setter 1/2 pris på lappen som følger med pakka. Da slipper du å betale Moms hvis det er under 200kr. Feks hvis du kjøper noe på Play-Asia til 350kr så setter de 1/2 på lappen med pakka, 175kr .Under 200kr ingen moms. Du sparer 350*1,25 Moms+85gebyr =350kr spart Du registrer deg hos Play-Asia så velger du contact. Så skriver du noe sånt som "Could you please put half of the total value on my packaging slip? So I don't have to pay the unnecessary VAT, when my package arrive in Norway" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Men hvis du mister pakken så får du bare den summen som de har satt på pakken Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 og? Er no vitterlig verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå