Øssa Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei! Har nå hatt Reason 3.0 i et par dager og har lagt min første sang med det. Hovedmelodien har jeg lånt fra en demo jeg hørte på vipzone-samples.com. Noen som kan gi meg litt respons? Last ned her. Ørjan Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Første minuttet var veldig 666, ikke det dummeste jeg har hørt, veldig bra til å være første må jeg si, selv om jeg synes de rolige partiene ble nesten for kjedelige Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Enig med Fulgu, men syns ikke det ble kjedelig. Enkelte partier likte jeg ganske så godt.. Tenkte jeg kunne benytte anledningen til å vise frem min (dette er ikke Trance though): http://www.mytempdir.com/1107697 Dette er altså tilnærmet min første låt, laget i GarageBand. Vi skulle hatt en slags "sjekk ut sangen min" sticky.. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Enig med Fulgu, men syns ikke det ble kjedelig. Enkelte partier likte jeg ganske så godt.. Tenkte jeg kunne benytte anledningen til å vise frem min (dette er ikke Trance though): http://www.mytempdir.com/1107697 Dette er altså tilnærmet min første låt, laget i GarageBand. Vi skulle hatt en slags "sjekk ut sangen min" sticky.. 7465392[/snapback] lag en ny tråd for din låt. når duh ar gjort det så ordner den som har laget tråden på sticky at din låt kommer på: sanger lagd av brukere. øssa: år ikke høre alt siden jeg har dårlig tid men skal høre den igjen på ettermiddagen. men hørtes greit ut det som kom gjennom høytalerene. i reason når man først får det er det ikke mange trance/dance lyder. men de kan lastes ned på hjemme siden til reason etter at du har registrert deg med lovlig lisens. du finner mange trance refill der så reason bør kjøpes og ikke lastes ned. men uansett vil du ha noen trance patcher jeg har laget så kan jeg godt sende deg dem. det er subtractor og malstrøm. bruker ikke reason lenge men sonar her i huset, men tror jeg har de patchene enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå