MrDnl Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Nordic Eurodance mp3: http://www11.nrk.no/urort/user/?id=53703 ________________________________________ ___ ja, denne er egentlig gammel, men etter ny vengeance så har jeg endret litt. Gi meg feedback på låten. Hva må jeg endre, og jeg tåler å få litt hard kritikk også. Mvh Daniel Endret 8. desember 2006 av MrDnl Lenke til kommentar
Minus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei! Dette var en låt jeg likte godt. Jeg er ingen erfaren musikklytter, men delen etter at hu dama sier "Rock this" ble jeg litt hekta på. Eneste jeg ikke liker så veldig godt er starten. Lenke til kommentar
MrDnl Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Starten har jeg hørt at er litt dårlig ja;).. Skal endre den. Hei! Dette var en låt jeg likte godt. Jeg er ingen erfaren musikklytter, men delen etter at hu dama sier "Rock this" ble jeg litt hekta på. Eneste jeg ikke liker så veldig godt er starten. 7456927[/snapback] Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Ikke helt min sjanger, men lydteknisk så syns jeg det ble litt vel mye klang i låta(reverb). Og muligens litt hardere bass ville gjort seg siden den på et tidspunkt er helt alene på låta. edit: feilpostet! Endret 8. desember 2006 av Rakib Lenke til kommentar
MrDnl Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 har gjort det meste nå jeg;) tusen takk for tips! Lenke til kommentar
MrDnl Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 ser dere nå så har jeg lagt den ut slik den kanskje er best? Har endret på starten Lenke til kommentar
psyches Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Nordic Eurodance, den var en utrolig stilig låt. Sitter å hører på denne 24/7! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
drgs Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Melodien henger ikke sammen, jeg forstår den ikke. Iblant høres det ut som du improviserer Gjør den enklere, kanskje litt mer i retning breakdown-build-anthem........ Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Noen som vet om noen lignende sanger? Likte sangen godt, den var feldig fengende. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 feilpostet neste gang poster du HER Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 I tillegg til at tråden er feilpostet, er ikke trådstarter interessert i å endre den retningslinjestridige emnetittelen. Tråden stenges dermed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg