hw2k Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 hei når jeg prøver å starte msn får jeg opp denne feilmeldingen: Microsoft visual c++ runtime library R6025 -pure virtual function call Vet noen hva dette kan være eller hva jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei, ringer ingen bjelle. Men jeg ville ha prøvd å avinstallere/installere MSN og sett om det virker da. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
hw2k Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Har prøvd det flere ganger... Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har du prøvd å skrive feilmeldingen i google? Jeg fikk ihvertfall opp veldig mange fine sider bare på den feilmeldingen.. Microsoft har feks skrevet om det.. Prøv google og se hva du finner Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Prøv og rydd litt i registere det brukker av og til og funker du finner heilt sikker en del andre feil der og. Her er en link til noken program: http://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=8 Lenke til kommentar
heanriik Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) en kompis av meg fikk samme problem , han måtte formatere maskinen for at MSN skulle virke igjen ... Endret 7. januar 2007 av heanriik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå