Flunky Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei, har noen tips om prog som jeg kan bruke for å brenne filmene mine på dvd? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Om du har eit videoredigeringsprogram som til dømes Pinnacle Studio, Adobe Premiere Elements, Ulead Video Studio eller Magix Movie Edit Pro kan du bruke det. Om ikkje, les vidare. Utan menyar: Det mest praktiske er WinAVI Video Converter. Koster litt ($30), men er veldig greit å bruke, og raskt. Finst nokre gratisprogram, som AVI2DVD, men eg veit ikkje kor godt det fungerer. Med menyar: Det finst mange, men eit billeg alternativ er Ulead DVD Moviefactory. Eit som er ganske populært er Mediachance DVD lab, men det koster ein del, og so treng ein eit eige program for å konvertere videoen. Mediachance anbefaler TMPGEnc, men gratisprogrammet Super kan brukast. Det finst og iallfall eitt gratisprogram for å lage menyar – DVD Styler – men eg er usikker på kor bra det er. Eit siste alternativ eg kan nemne – både dyrt relativt populært – er Adobe Encore. Det kan konvertere videoen, so lenge den er i 720*576 eller 704*576 og (trur eg) 25fps. Endret 8. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå