Gå til innhold

Gi en anmeldelse av din Wii!

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

For å oppsumere hva jeg synes om Wii:

WIIIIIIIIIIII!!

Erm, eh eh, ok.

Dette er noe av det mest spennende jeg noen gang har prøvd. Var så herlig å koble opp alt og se hvor fint det tok seg ut ved siden av steroeannlegget.

Fyrte sef først opp Wii-sports, og jeg tror jeg ble solgt fra første tennis slag. Jeg veivet rundt med handa, frem og tilbake. Aldri had det så morro med en konsoll før. Ren skjær morro, og vanedannende. Tenker denne kan bli en bra slager fremover.

Så fyrte jeg opp Twilight Princess og hva kan man si, det er skjeldent et spill gir meg tårer i øyekroken og frysniger over hele kroppen, men TP klarte det med glans. Til å være last gen HW synes jeg det så meget fint ut. Og figurene er troverdig laget og ser bare nydelig ut.

Kontrolleren til Wii er virkelig hva prosjektet tilsa, revolusjonerende til de grader. Har aldri i min villeste fantasi tro jeg skulle leve meg så inn i et spill, men jeg har blitt sugd tilbake gjennom Twilight til Hyrule. Allerede ved min første sverdkamp fekta jeg vilt med Wiimoten, ikke at det gjorde noe bedre, men jeg trodde det :p

Nei jeg er solgt, dette levde opp til forventningene og litt til.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faktisk første gang jeg har kjøpt en konsoll som jeg har vært gira på og jeg IKKE har blitt skuffet. Har alltid sittet igjen med en bitter ettersmak etter launch som har blitt borte når flere spill kommer på markedet. Zelda skal få mye av æren for dette siden det langt fra er et rushet spill.

Sensorbaren brukes når det gjelder peking for å vite hvor i rommet tven er i forhold til konsollen, feks i menyer eller sikte i Zelda, men i andre spill brukes barebevegelsessensorene i selve kontrollen.

Lenke til kommentar

Okay, si meg folkens, hvordan tror dere Sensorbaren funker når vi allerede har fortalt at den kan byttes ut med to telys? :)

Jeg tviler på at to telys kan gi noe særlig triangulering eller brukes til å sikte med.

Det eneste sensorbaren gjør er å sende ut et lys. Dette er under den bølgelengden øyet vårt kan oppfatte, men Wiimoten har et IR-kamera på 1mpx som klarer dette. Dette gjør at den vet avstanden til skjermen (Beregnes av avstand mellom punktene den ser, i forhold til kjent avstand) og er nøyaktig på opptil 5 meter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...