Ola92 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei! Jeg har en K800i. Det er en venn av meg som gidder å bytte sin N73 mot min K800i. Det jeg lurte på er om det er lurt å bytte med N73. Det som overrasket meg mest på K800i var videospilleren der man kan velge om man vil se på videoen stående eller liggende, man kan velge videostørrelse opprinnelig, autotilpasning og fullskjerm, man kan også zoome også spille av mens den er zoomet inn og hvis det er noe du vil ha et bilde av er det bare å trykke på Mer > Lagre bilde. Det negaive er at på min K800i ble alle medfølgende spill og programmer slettet, og etter det har den fått problemer med visning av bilder og overføring med USB. Her er en beste kameramobil-test på www.mobilen.no Håper noen kommer med positive og negative sider på begge mobilene. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Kameramobil til fruen, K800i eller N73 Det er også andre tråder om akkurat disse to. Hovedforskjellen ligger i hvor rask telefonene er, videokvalitet, batteri, muligheter med operativsystemet og EDGE. Om du sammenlign de på NewMobile.nl først tror jeg du kan komme med noe mer konkrete spørsmål. Som mange andre forumbrukere har jeg begge telefonene, så det er bare å komme med spørsmål. Og jeg hadde styret unna alt testmateriale fra mobilen.no. Derimot finner du veldig gode tester av begge mobilene her på Amobil. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Hvilken har best lyd (best bass,høyest og fyldigst) av K800i og N73? Takker veldig for alle svar! (: Endret 8. desember 2006 av Arjun Sivapalan Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvilken har best lyd (best bass,høyest og fyldigst) av K800i og N73?Musikkavspilling? høyttaler eller øretelefoner? Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Hvilken har best lyd (best bass,høyest og fyldigst) av K800i og N73?Musikkavspilling? høyttaler eller øretelefoner? 7457289[/snapback] Høyttalere Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 N73 har stereohøytalere, og selv om det ikke er den store stereoopplevelsen (det er ti cm mellom de) så spiller den høyt og har mer fylde i lyden enn jeg har opplevd med noen annen telefon. K800i har bare en svak høyttaler som ikke egner seg til lydavspilling utenom ringetone og meldingslyd. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Hvordan ser opptak med N73 ut når du ser på opptaket i fullskjerm? Takk for svaret (lyd er en viktig sak for meg)! Endret 11. desember 2006 av Arjun Sivapalan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå