Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mystisk skue på starteren-

Gjest Slettet-8I4zQlayY3

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-8I4zQlayY3

Den her skruen holder fast starteren på min '85 Audi 100cd.

dsc00003largexp8.th.jpg

Noen som har noen tips hvordan jeg kan få den løs? Kommer ikke til med noe verktøy fra siden. Regner med at det er en lik en på andre siden også.

Edit: Thumbnail er greit.. :p

Edit 2: Til slutt kom jeg meg såpass langt under bilen at jeg så at det var en mutter på baksiden, så da vet jeg hvordan jeg skal få den løs.. Men er altfor trangt der bake til å komme til mutteren. Eksosanlegget står i veien.. Grrr... *savne opel rekorden min* Den var lettere å skru på. :p

Edit 3:

Etter tredje forsøk nå så klarer jeg enda ikke å finne ut hvordan jeg skal få den skruen der ut. Jeg får ikke plass nok til å skru på mutteren på baksiden og den bolten på bilde finner jeg ikke noe som passer til.

Noen som har noen ideer?

Endret av Slettet-8I4zQlayY3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå får ikke jeg opp bildet i annet enn thumbnail, men jeg hadde et helvete når jeg skulle løsne den ene av de to boltene som holt starteren på audi80'n min på plass. Den øverste var grei nok, men den nederste var et sant helvete.. På nedsida stod eksosanlegget i veien og ovenfra var luftfilteret og resten av pisset i veien. Til slutt tok jeg av luftfilteret, klarte å lure ned en leddnøkkel inn på mutteren og fikk dratt mutteren 5 grader eller noe rundt for hver gang jeg tok tak. TOK EVIGHETER! Men fikk hvertfall bytta'n ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3

Takker for svar her! :)

Problemet ble løst ved at jeg satte den inn på et verksted som brukte en time på å bytte den. De måtte av med eksos manifoilen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...