Galskap Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei! Var så uheldig å kjøre bilen min i en annen bil forrige helg. Det som er av synlige skader er; brettet panser, knust grill, knust fanger og knuste lykter. Hva mer kan jeg forvente at må byttes for å få den på veien igjen? Det er snakk om en påkjørsel bakfra. Bilen det er snakk om er en VW Golf2 '89. På forhånd takk! Glenn Lenke til kommentar
Frank Stokke Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Radiatoren kan være skadet.. Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 ja, det er den faktisk. Takk Har nå demontert litt og ser at den nederste "bjelken" der fremre motorfeste står er bøyd. Hva heter denne "bjelken"? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 En skadetaksering hadde kanskje ikke vært så dumt.. En ting er hva man ser av skader, en annen ting er hva man ikke ser.. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Er vel begrensa hvor mye det er verdt å koste på en sånn bil? Lenke til kommentar
kiripe Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 samtidig er det mye billige deler å få tak i... Hadde du (trådstarter) tatt noen bilder så hadde det vært lettere for oss å bedømme. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 ja, det er den faktisk. Takk Har nå demontert litt og ser at den nederste "bjelken" der fremre motorfeste står er bøyd. Hva heter denne "bjelken"? 7458214[/snapback] Hvis den "bjelken er skjev, så er jeg redd du har litt jobb foran deg, dette er en bære bjelke, og må i jigg for å rettes... Skulle du tatt dette på forsikkringen, så tipper jeg bilen hadde blitt kondemnert Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 En skadetaksering hadde kanskje ikke vært så dumt.. En ting er hva man ser av skader, en annen ting er hva man ikke ser.. 7460904[/snapback] Er derfor jeg spør om det er noen som vet hva jeg bør forvente å måtte bytte Hva koster en slik taksering? Er vel begrensa hvor mye det er verdt å koste på en sånn bil? 7461788[/snapback] Har kjøpt meg delebil så plukker nok alle brukbare deler derfra. samtidig er det mye billige deler å få tak i... Hadde du (trådstarter) tatt noen bilder så hadde det vært lettere for oss å bedømme. 7466523[/snapback] Masse fine deler på delebilen ja, det er den faktisk. Takk Har nå demontert litt og ser at den nederste "bjelken" der fremre motorfeste står er bøyd. Hva heter denne "bjelken"? 7458214[/snapback] Hvis den "bjelken er skjev, så er jeg redd du har litt jobb foran deg, dette er en bære bjelke, og må i jigg for å rettes... Skulle du tatt dette på forsikkringen, så tipper jeg bilen hadde blitt kondemnert 7466672[/snapback] Kan jeg ikke bruke en brukt eller er den sveiset fast? Den så ut til å være skrudd fast. Hvor stor er sjangsen for å kunne skade rammen forfra egentlig? Bør jeg frykte dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå