Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Skaper Telenors nye spilltilbud ADSL-problemer?

Anbefalte innlegg

I går lanserte Telenor Telenor og iCanal spillutleie for 80.000 ADSL og Avidi bredbåndskunder. Og i går hadde jeg et ******* da jeg spilte online og surfet rundt på internett. Alt hakket og gikk i rykk og napp. Alle som vil leie må for det første laste ned spillet. Deretter må man være online for å spille det... For en belastning det må være for nettet. Har Telenor tatt det med i beregningen? Vikret ikke sånn i går.

Er det forresten noen som har prøvd denne løsningen?

"Tilbudet" ser dere mer om her: http://www.icanal.no/spill .

[ Denne Melding var redigert av: AK47 på 2002-11-19 08:59 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar nok endel båndbredde ja...

Vanskelig å bli klok på Telenor forresten, hvilken filosofi de legger seg på....eller....nei, jeg vet hva filosofien er!!!!!

Vurdere tellerskritt for ADSL.....som ender op med... "Nye Online ADSL" hvor du ikke får laste mere enn 1Gb før du må betale mere. Så lanserer du tjenester som gjør at du henter ned så mange 0'er og 1'er som mulig....

Filosofien ser ut til å være: lansere "nye" tjenester med alle midler, få så mange som mulig på det nye, også suuuger vi kundene tom for penger!!!

Lenke til kommentar

Hei,

jeg har prøvd den nye tjenesten, og jeg synes den er bra. Man må ikke betale for den mengden man laster ned når man vil spille, dvs at tjenesten er fritatt fra volumtakstsering. Spillene er billige, men de har ikke de siste spillene (men kanskje det kommer mer hvis vi bruker dette). Det går litt tregt å logge seg inn og surfe rundt, men håper dette er tuning problemer. Jeg slår et slag for denne tjenesten, men jeg er ikke hardcore gamer, så for meg er dette en ny tjeneste som jeg har bruk for. Det lages ikke så mange nye tjenester på Internett lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...