UrgeLoL Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ahhh denne traileren gjør at jeg får så sinnsykt lyst til å spille final fantasy igjen. Musikken og settingen er bare best. Eneste spillet som har like god musikk er metal gear solid spillene. Trailer Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har aldri spilt noen Final Fantasy spill jeg Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Dette er god nok grunn til å kjøpe PS3 for meg Det spillet jeg ser mest frem til! Litt større skjerm, litt dårligere kvalitet... Lenke til kommentar
X672 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 kansje litt ingame hadde hjelpt litt? kan sjå Final Fantasy VII Advent Children om igjen eg og bli meir imponert... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Joda, fin CG film. Men hvordan er spillet egentlig? Har aldri prøvd noen FF spill utenom FF3 på DS. Det likte jeg ikke noe særlig. Kampsystemet var jo sånn som på f.eks pokemon. Men de digger jo turnbased spill i Japan.. Lenke til kommentar
Mus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Når skal de lære? Slutt med CG film tullet og gi oss noe som er ingame Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Når skal de lære?Slutt med CG film tullet og gi oss noe som er ingame 7457475[/snapback] Final Fantasy XIII Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Når skal de lære?Slutt med CG film tullet og gi oss noe som er ingame 7457475[/snapback] Final Fantasy XIII 7457625[/snapback] Det......var litt andre saker ja. Lenke til kommentar
Mus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Når skal de lære?Slutt med CG film tullet og gi oss noe som er ingame 7457475[/snapback] Final Fantasy XIII 7457625[/snapback] Det var ca 2 sek med ingame, resten CG Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Når skal de lære?Slutt med CG film tullet og gi oss noe som er ingame 7457475[/snapback] Final Fantasy XIII 7457625[/snapback] Så jævlig rått ut, et av 'må ha' spilla til ps3 det der. Telcontar Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Når skal de lære?Slutt med CG film tullet og gi oss noe som er ingame 7457475[/snapback] Final Fantasy XIII 7457625[/snapback] Det var ca 2 sek med ingame, resten CG 7457692[/snapback] Skjønar ikkje kva som er så forferdeleg med CG, sekvensar. Desse spela fortel jo tross alt ei historie på ein heilt anna måte enn kva til dømes halo eller half-life gjer. Og det er ganske mykje meir enn 2 sekund ingame i den filmen der;) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Nydelig trailer, og selv om det ikke viser noe in-game så gir det hvertfall et inntrykk av hva vi kan vente oss. Dette er jo traileren som ble vist fram under E3, så den er godt over et halv år gammel. Er vel ventet at en ny trailer vil komme snart. Og traileren som Dunedain linka til viser jo også gameplay, selv om mange nok vil nekte å tro på det. Disse spillene, sammen med Metal Gear Solid 4, vil være de virkelig store grunnene til at folk kommer til å kjøpe seg en PS3. For min del er dette mer enn overbevisende nok. Endret 8. desember 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå