Rinox Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei! Jeg bare lurte på om noen her kanskje kan forklare meg litt om hvordan jeg skal sette opp en turnkey-nettside, slik at jeg kan tilby nettsider til andre Fint om dere kan forklare litt om hva nøyaktig en turnkey nettside er Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Ingen som vet? Trenger virkelig å vite litt om dette... Noen som eventulet kan linke til en side med tutorials om dette? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Du mener sånn at andre kan laste ned templates fra din side? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Tja... Med litt funksjoner o.l.som søking, gjestebok, osv. Har noen forslag til noen slike scripts jeg kunne lagt ut på nettsiden min for nedlasting? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Tja... Med litt funksjoner o.l.som søking, gjestebok, osv. Har noen forslag til noen slike scripts jeg kunne lagt ut på nettsiden min for nedlasting? 7467274[/snapback] Du burde spørre i PHP for søkemotor på siden din og gjestebok etc. Tror det skal fungere i PHP (jeg er ny med det og driver å lærer det så jeg kan ikke hjelpe med det enda) Sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå