lasse91 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Var på klassetur for noen uker tilbake, reise gjennom polen og tyskland... meget interesant reise..... tok også noen bilder, og lurer på om dere har noe kritikk å komme med Endret 8. desember 2006 av lasse91 Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Var på klassetur for noen uker tilbake, reise gjennom polen og tyskland... meget interesant reise..... tok også noen bilder, og lurer på om dere har noe kritikk å komme med 7456171[/snapback] Det var fine bilder,syns du har fanget motivene godt her,har vært der selv.Skarpe og klare farger her ja . Likte det bilde med piggtråden best flott fokusering på det bildet. Endret 8. desember 2006 av Feltherre Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 da var dte fikset på Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Pass på at kameraet er rett eller fiks på det i photoshop. En skjev horisont ødelegger bildet en del. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det bildet av piggtråden er sykt kult Nå har jeg sett det bildet før på utstillingen din, og det så virkelig bra ut Slike bilder får en til å ønske seg annet enn et kompaktkamera Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Meh. Dobbeltpost. Endret 12. desember 2006 av Onkel Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Veldig bra!! Mine favoritter var det første, med "sengene" - det fungerer helt uten forklaring, man ser med en gang hva og dermed hvor det er - og et hvor himmelen lyser ned på vakttårnet - kanskje den formen for kontrast er litt klisje, men hvor skulle det fungert bedre enn her? Og synd at himmelen ble utbrent. Skjev horisont gjør meg ingenting, men jeg tror jeg ville beskåret det rett under søledammen. På det siste piggtrådbildet forventet jeg at et eller annet på de andre trådene også skulle vært i fokus... det er ikke redigert? Også har du fått en slags gammel støvete feeling på selve bildene som jeg liker. Alt i alt, flotte greier. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 bra bilder, var selv på den turen for en stund siden og tok godt over 400 bilder har de dessverre ikke her da ellers kunne jeg vist noen jeg og:) Anbefaler alle å dra på en slik tur og se konsentrasjons leirene Lenke til kommentar
kalli Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Morsomt å se bildene siden jeg var der for ca. en måned siden... sterke opplevelser i leirene der altså... Anyways... Fine bilder synes jeg! Bra farger og alt det der! Keep up teh good work Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bildene var fine men virker litt kontrastløse og blasse, delvis på grunn av bilderedigeringen kan det virke som ( tenker spesielt på bilde 2 ). Jeg går ut fra du har gjort himmelen mørkere enn på originalen noe som lett kan føre til at hele bildet blir litt grått. Nå kan det jo godt tenkes at det var det du ville frem til, men det er nå hvertfall min personlige mening Ellers var det bra Lenke til kommentar
Torbjs Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 hmm..bilde nr.2 tror jeg kanskje du må se nærmere på, det har muligens hatt en litt for hard tur gjennom photoshop - shadows/highlights... Glorien rundt vakttårnet synes jeg ødelegger litt... men fine bilder ellers Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Eg var også i Polen i haust. Det piggtrådbiletet ditt er tøft! Har tatt eit heilt likt et sjølv. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Fine bilder det der, har en del lignene bilder selv, men si meg. er det ikke fotoforbud inne i brakkene ? Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Nei, det var det ikkje, Snobjorn. Her er det biletet eg tok av piggtrådgjerdet. Det er tatt med ein w810i-telefon, så ikkje klag om noko er dårleg. Endret 14. desember 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) FAEN, stygge polske dame, nektet meg å ta bilder der inne (PS. jeg har ikke noe imot verken polakker eller stygge damer, med mindre de hindrer meg i å ta bilder.) Endret 14. desember 2006 av Snobjorn Lenke til kommentar
Tornado Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 kule bilder! hadde noen jeg også, men så gikk pc-enn nedenom og hjem (Off topic: det ble en kul tur med mye opplevelse! annbefaler alle å dra til polen og tyskland for å se konsentrasjonsleirene! ) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 FAEN, stygge polske dame, nektet meg å ta bilder der inne (PS. jeg har ikke noe imot verken polakker eller stygge damer, med mindre de hindrer meg i å ta bilder.) 7501682[/snapback] alle som var med på turen jeg var på fikk ta bilder der Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 vi knipse så mye bilder osv... bortsett fra i Auswitsch 1 der de hadde gamle barneklær, 7 tonn hår fra fanger osv.... dette var i følge dem pga redelsen for at det som var utstilt skulle bli ødelagt av blits lys?? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 vi knipse så mye bilder osv... bortsett fra i Auswitsch 1 der de hadde gamle barneklær, 7 tonn hår fra fanger osv.... dette var i følge dem pga redelsen for at det som var utstilt skulle bli ødelagt av blits lys?? 7507847[/snapback] der fikk vi og lov til å ta bilder merkelig Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vi fikk også lov til å ta bilder i auswitsch 1 :S Kameraten min ødela solblenderen min der fordi han trodde det var en koppholder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå