Gå til innhold

Trådløs lyd fra pc til stereoen

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg var hos en venn for en stund siden, og han kunne spille av musikken sin trådløst til stereoen. Jeg tror han brukte en Airport Express fra Apple.

Jeg kunne tenkt meg en sånn, så slipper jeg å koble til en kabel hver gang jeg skal høre på musikk fra pc-en. Men av det jeg har lest så har jeg forstått det slik at den (i god gammel Apple-stil) fungerer kun med itunes. Jeg har aldri hatt helt sansen for itunes, og dessuten bruker jeg hovedsaklig Linux (og Amarok). Noen som vet om det finnes andre lignende dingser, som ikke er så lukket som Apple sin?

Endret av SirOracle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg var hos en venn for en stund siden, og han kunne spille av musikken sin trådløst til stereoen. Jeg tror han brukte en Airport Express fra Apple.

Jeg kunne tenkt meg en sånn, så slipper jeg å koble til en kabel hver gang jeg skal høre på musikk fra pc-en. Men av det jeg har lest så har jeg forstått det slik at den (i god gammel Apple-stil) fungerer kun med itunes. Jeg har aldri hatt helt sansen for itunes, og dessuten bruker jeg hovedsaklig Linux (og Amarok). Noen som vet om det finnes andre lignende dingser, som ikke er så lukket som Apple sin?

7456130[/snapback]

Tja..kanskje dette kan være noe for deg:

Logitech Wireless DJ Music System, from PC to the Stereo - følg linken: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=327035

MVH

Ca2

Endret av catosim
Lenke til kommentar

Takk for tipset catosim, men det virker ikke som om det er helt som det jeg ønsket. For det første så står det at det krever Windows XP, og siden jeg ikke bruker Windows er det vel ikke noen vits i å ramse opp flere punkter ;)

Et minstekrav er at det må fungere på Ubuntu og Amarok, men gjerne også andre operativsystemer og avspillere. Har jo lett litt selv, men finner ikke noe enkelt jeg liker. Dette området er kanskje ikke modent nok enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...