Gå til innhold

2x7900gtx vs. 8800gtx

Baph0met

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis den 19" kun har 1280x1024, så er det bortkastet med SLI. Ville kanskje solgt 7900GTX-kortet og kjøpt et 8800GTS?. Da  får du DX10-støtte og slipper de små irritasjonene som SLI ofte medfører.

7456266[/snapback]

Jeg har nettopp bestilt meg et gtx kort,men er tvil om hvilken skjerm jeg skal kjøpe til,håper du kan gi meg svar på det,jeg ser du referer til 1280*1024,

jeg leste en annonse hvor en bør har en skjerm som er 1600*1200 opløsning.

Jeg har en gammel 17"lcd skjerm som skal ut i samme farta,så må dette passe med kortet.

Lenke til kommentar

Hvis du føler at du trenger DX10 om ikke så alt for lenge, er det bare tull å gå for 7900 gtx, selv i SLI.

Og: Nei, du trenger absolutt ikke 7900gtx SLI på en 19''. Holder lenge med ett på oppløsninger opptil 1280x1024. Men hvis du er som meg og tømmer lommeboka for en bra 3dmark-score så endrer ting seg fort. :!:

8800gts er vel mer aktuelt enn gtx på en såpass liten skjerm. Men jeg ville holdt ut med det du har nå, og ventet på ATI (er visst ikke såååå fryyyyktelig lenge igjen...). Det kan fort resultere i et saftig prisfall på G80 hvis ytelsen på R600 er bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...