Gå til innhold

Hovefestivalen 2007 -tråden


collet

Anbefalte innlegg

CYNIC! Føffaen, det blir KONGE. Har tru på at Neurosis blir eit anna høgdepunkt. Hovedsakleg derfor eg reiser, men resten av bråkemusikken skal ein sikkert og sjå, pluss My Midnight Creeps og The Killers, iallefall. Blir vel til at eg sjekkar ut fullt av band eg ikkje har høyrd frå før og.

8610232[/snapback]

 

Er demoane til Cynic like forbanna elendige som Focus-skiva?

8615464[/snapback]

 

No syns ikkje eg at Focus er elendig, men demoane lignar strengt tatt ikkje, ei gong. Noko av det beste eg har høyrd innan thrash. Aggressivt og konge.

8622200[/snapback]

 

Da skal eg sjekke ut dei.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Gjennom en årrekke i Quart-festivalens tjeneste har Toffen Gunnufsen booket mange av de største navnene som noen gang har stått på en norsk festivalscene. Men hvilke band og artister drømmer Hovefestivalens nye bookingsjef egentlig om å hente:

 

Toffens drømmebookinger

 

Bookingsjefens topp-5 liste:

 

1. T.I.

2. Radiohead

3. Jay-Z

4. Sepultura med originalbesetning

5. Page & Plant

 

Panorama.no

 

...Kan bli bra i årene som kommer!

Lenke til kommentar

Både togbilett og festivalpass er i boks her :)

 

Torsdagen er vel noe av det sykeste jeg har sett noen gang på en festivalen: 120 Days, Tokyo Police Club, Tv On The Radio og Interpol på samme scene!

 

Ellers er jeg en indiehore og gleder meg som pokker til Arcade Fire, Bright Eyes, CSS, Klaxons, DJ Mehdi, Modest Mouse og Patrick Wolf.

 

Uff, blir ikke mye tid til å slappe av på campen nei!

Lenke til kommentar
Jeg har noen venner som har tenkt seg på Hove, men som ikke vil bo i telt. Jeg har sagt lenge at de burde skaffe seg hotell/hytte, men de er treige. Så, er der noen billige alternativ?

8754482[/snapback]

 

tviler igrunnen på att det er noen hytter eller lignende igjen nå...

Lenke til kommentar

merklige greier det der. For når jeg satt på skolen kom det bare opp feil på siden og at den ikke kunne vises. jeg søkte jo seff på google etter "hovefestivalen", fant siden du gav meg sjeefen. men fikk feil som sagt. Men takker for svar anyway. (beklager)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sitter og koser meg med Qotsa konserten fra tirsdagen, har sine fordeler med å sitte bak en pc og se konserten også, litt tørrere er jo også :D

 

Hvis jeg ikke husker helt feil så har jeg kommet så langt at det er like før himmelen åpnet seg og slapp alt i hodet på oss som var der :blink:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

For en festival da folkens! Hæ, hva sier der? Min første noensinne så jeg har ikke så mye å måle det opp mot, men allikevel var festivalen knall bra. Festivalen herjet med av både værguder og artister skal det mye til for å overgå den fete opplevelsen jeg har hatt den siste uken. Klart det kunne regnet litt mindre for man sover jo ikke helt isolert fra bakken i en lavo vår gjeng tilbrakte nettene i. For på en av campene nedenfor butikken var det et gjørmehelvete uten like, ærlig talt! Heldigvis forutså jeg og mine kamerater det at det kom til å bli gjørmete på den campen så vi skviste oss heller ned mellom noen telt på den andre campen. Noe vi overhode ikke angret på når vi i dag trasket forbi og så hvordan søle dammene lå strødd utover.

”Queens Of The Stoneage” leverte mer enn forventet i øsenes regnvær og det at det regnet som bare rakkeren var bare sykt fett (selv om ”QOTSA” er ørkenmusikk, i hvert fall er Homme fra innerste ørken). ”Sick Sick Sick” var en knall bra livelåt med tanke på at den ikke er en av slagerne på det nye albumet. Men ordentlig tok det ikke av før ”No One Knows” ble spilt synes jeg. Forstå meg rett: konserten var knall bra fra ende til annen også før slageren ”No One Knows” ble presentert. Josh Homme ”er et stk pen mann ass”, virkelig! Og det så ut til at han likte seg i Norge også. Håper det var flere enn meg (det vet jeg det var) som synes det var kult når han dro i gang ”ååååååh I got erction!”?

Etterfulgt av ”Kaiser Chiefs” i litt bedugget tilstand var tirsdagen komplett. Andre konserter jeg fikk med meg i edru tilstand (på tirsdag) ved siden av ”QUSTA” var: ”My Midnight Creeps” og ”Clipse”. Sistnevnte var feteste konserten etter ”QUSTA” og ”My Midnight Creeps” får en fjerde plass rett bak ”Kaiser Chiefs”. Ellers syntes jeg ”The Killers” var fett. Heldigvis hadde jeg den ære å være litt full så jeg merket ikke så godt deres lydproblemer mange klagde på.

På torsdag kom resten av hip hopen: Ludacris og Dipset, BARE to timer forsinka. Det er jo nesten tidlig til hip hop å være.

Fredag koste jeg meg på Flekken (klubb) og holdt det gående til klokken var godt over 08.00. Lørdag var det EMO-party på Tromøy, noe som sugde. Jeg rett og slett hater MCR! Unnskyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...