Gå til innhold

Hovefestivalen 2007 -tråden


collet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk beskjed i dag om at jeg har fått frivilligjobb på Hove, så da blir det festival for alle penga. :D

 

Gleder meg stort, mange store artister. Jeg er iallfall nødt til å ta en av fridagene på onsdagen, med The Killers, Arcade Fire, The Hold Steady, The Noisettes, Bright Eyes, etc. For en konsertdag!

 

Det kommer for øvrig et nytt slipp rett over midnatt. Venter i spenning! :)

Lenke til kommentar
Fikk beskjed i dag om at jeg har fått frivilligjobb på Hove, så da blir det festival for alle penga. :D

 

Gleder meg stort, mange store artister. Jeg er iallfall nødt til å ta en av fridagene på onsdagen, med The Killers, Arcade Fire, The Hold Steady, The Noisettes, Bright Eyes, etc. For en konsertdag!

 

Det kommer for øvrig et nytt slipp rett over midnatt. Venter i spenning! :)

8371052[/snapback]

 

Hvor mange fridager for du egentlig? og hva jobber du med? Kunne tenkt meg noe slikt kanskje neste år.

 

 

Slippet inatt var ikke noe særlig for min del :(

Lenke til kommentar

Får 2 eller 3 fridager, kommer an på hvor mange folk som trengs. Får selvsagt også noen timer fri hver dag jeg ellers jobber, og får jeg riktig jobb får jeg også sett mange konserter mens jeg jobber. Har ikke fått vite eksakte arbeidsoppgaver enda, disse får vi ikke vite før vi er fordelt hos teamledere og slikt, men det blir noe innen vakthold, billetthåndtering/armbåndpåsetting og/eller scenearbeid/infrastruktur. Er det jeg har søkt, og har fått beskjed om at jeg får jobbe med noe av det jeg har søkt på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har peiling på hvordan det er med å ta med alkohol inn på campen(for de under 18, hihi)? Har aldri bodd på camp før på festival, men ellers må jeg ha gjømt spritflaska under beltestedet når man blir ransaket før inngang :p

De kan jo ikke ransake alle sakene folk har med inn på campen..? telt, soveposer, bagger osv.

Lenke til kommentar

CYNIC! Føffaen, det blir KONGE. Har tru på at Neurosis blir eit anna høgdepunkt. Hovedsakleg derfor eg reiser, men resten av bråkemusikken skal ein sikkert og sjå, pluss My Midnight Creeps og The Killers, iallefall. Blir vel til at eg sjekkar ut fullt av band eg ikkje har høyrd frå før og.

Lenke til kommentar
CYNIC! Føffaen, det blir KONGE. Har tru på at Neurosis blir eit anna høgdepunkt. Hovedsakleg derfor eg reiser, men resten av bråkemusikken skal ein sikkert og sjå, pluss My Midnight Creeps og The Killers, iallefall. Blir vel til at eg sjekkar ut fullt av band eg ikkje har høyrd frå før og.

8610232[/snapback]

 

Er demoane til Cynic like forbanna elendige som Focus-skiva?

Lenke til kommentar
Kan anbefale folk å kjøpe dagens Dagbladet. Fin sammenligning mellom Quarten og Hove når det gjelder camping, konserter, mat osv.

8619145[/snapback]

 

Eller lese her her :)

 

edit: feil avis, men noe av det samme sikkert :p

8619170[/snapback]

Joa, men det står litt mer utdypende i DB. Men uff, er det sånn at folk går ut når man er på festival i Norge? Er camp'en så kjip at alle går ut på byen? :\

Lenke til kommentar

8619170[/snapback]

Joa, men det står litt mer utdypende i DB. Men uff, er det sånn at folk går ut når man er på festival i Norge? Er camp'en så kjip at alle går ut på byen? :\

8619200[/snapback]

 

Jeg håper ikke det, hadde tenkt og være i campen hele tiden bortsett fra å handle mat

Lenke til kommentar
CYNIC! Føffaen, det blir KONGE. Har tru på at Neurosis blir eit anna høgdepunkt. Hovedsakleg derfor eg reiser, men resten av bråkemusikken skal ein sikkert og sjå, pluss My Midnight Creeps og The Killers, iallefall. Blir vel til at eg sjekkar ut fullt av band eg ikkje har høyrd frå før og.

8610232[/snapback]

 

Er demoane til Cynic like forbanna elendige som Focus-skiva?

8615464[/snapback]

 

No syns ikkje eg at Focus er elendig, men demoane lignar strengt tatt ikkje, ei gong. Noko av det beste eg har høyrd innan thrash. Aggressivt og konge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...