Gå til innhold

Hovefestivalen 2007 -tråden

collet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen spekulasjoner angående headlineren på Torsdagen? Lurer på om Toffen får tak i noe som selger ut alt på dagen jeg. RHCP er jo i Danmark ukene etter. Og Tallica spiller i norge 2 uker etter Hove så er ingen umulighet, fremdeles ønsketenking.....

Flere spekulasjoner??

Edit: så akkuratt at Metallica spiller i Lisboa 28.... Blir vel vanskelig for de å komme seg til Norge da. Men er alltid lov å drømme....

8256675[/snapback]

Red Hot Chili Peppers er avkreftet. Kan du slutte å kalle Metallica for Tallica? Det kan da ikke være så vanskelig å taste inn de to første bokstavene?

Metallica kommer selvfølgelig ikke til Hove!

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Mange som skal hit eller ?

(sånn for å sette liv i tråden :))

8221320[/snapback]

Haha, ja vist faen om jeg har råd. Slayer, Lamb of God og Queen's of the Stoneage er jo konge bra! Og dem andre er ikke så ille dem heller. :)

Lett at Hove eier Quart i år

Lenke til kommentar
Interpol og TV on the Radio til Hove.

8256412[/snapback]

Haha. Interpol.

Tidenes førstegangsfestival?

8261881[/snapback]

Hva mener du?

8262122[/snapback]

Hva tror du jeg mener med tidenes førstegangsfestival? :)

At den kicker ass vel. Blir jo litt lattermild av hvor mange gode band Toffen klarer å dra opp av hatten sin :)

Lenke til kommentar
Det er ingen festivaler som er så rå i debuten som Hove, for å forklare NightKeepers utsagn på en annen måte ;)

... og jeg kan bare si meg enig!

8263427[/snapback]

Okei.. Jeg visste ikke om han mente tidenes førstegangsfestival for Hove, Interpol eller han selv :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gikk nettopp inn på hjemmesida deres, og det var jo ikke ende på hvor mange gode band som var der;

Mastodon, The Killers, The Lionheart Brothers, Slayer (ingen fan, men må jo sees), Arcade Fire, QOTSA, Kaiser, Damien Rice

Blir helt slått ut.

Lenke til kommentar

For min del ikke så veldig mye å dra dit etter. QOTSA hadde vært knallfett, hadde vært morsomt med Neurosis også, men ikke noe mer enn det. Og når man da ikke får kjøpt kun dagspass blir dette en lite spennende festival. Quart har jo masse morsomt i år! The Who, Motorpsycho (På samme dag tilogmed ^^), CKY har blitt booket, Velvet Revolver og FEM Duplex band!

Men pr. i dag er egentlig Bukta det som frister mest, tett etterfulgt av Quart.

Lenke til kommentar
Noen spekulasjoner angående headlineren på Torsdagen? Lurer på om Toffen får tak i noe som selger ut alt på dagen jeg. RHCP er jo i Danmark ukene etter. Og Tallica spiller i norge 2 uker etter Hove så er ingen umulighet, fremdeles ønsketenking.....

Flere spekulasjoner??

Edit: så akkuratt at Metallica spiller i Lisboa 28.... Blir vel vanskelig for de å komme seg til Norge da. Men er alltid lov å drømme....

8256675[/snapback]

I tillegg så hadde Metallica krevd 80% av Hoves bookingbudjsett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...