ostehøvel Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det er lite Hip-Hop.. så jeg tror desverre det blir innen den sjangeren:( Men håper selvsagt på noe god rock Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Noen spekulasjoner angående headlineren på Torsdagen? Lurer på om Toffen får tak i noe som selger ut alt på dagen jeg. RHCP er jo i Danmark ukene etter. Og Tallica spiller i norge 2 uker etter Hove så er ingen umulighet, fremdeles ønsketenking..... Flere spekulasjoner?? Edit: så akkuratt at Metallica spiller i Lisboa 28.... Blir vel vanskelig for de å komme seg til Norge da. Men er alltid lov å drømme.... 8256675[/snapback] Red Hot Chili Peppers er avkreftet. Kan du slutte å kalle Metallica for Tallica? Det kan da ikke være så vanskelig å taste inn de to første bokstavene? Metallica kommer selvfølgelig ikke til Hove! Endret 28. mars 2007 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Billett i boks, dette blir bra! Man burde nesten arrangert et lite hw-treff der nede Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Mange som skal hit eller ? (sånn for å sette liv i tråden ) 8221320[/snapback] Haha, ja vist faen om jeg har råd. Slayer, Lamb of God og Queen's of the Stoneage er jo konge bra! Og dem andre er ikke så ille dem heller. Lett at Hove eier Quart i år Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Interpol og TV on the Radio til Hove. 8256412[/snapback] Haha. Interpol. Tidenes førstegangsfestival? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Interpol og TV on the Radio til Hove. 8256412[/snapback] Haha. Interpol. Tidenes førstegangsfestival? 8261881[/snapback] Hva mener du? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Interpol og TV on the Radio til Hove. 8256412[/snapback] Haha. Interpol. Tidenes førstegangsfestival? 8261881[/snapback] Hva mener du? 8262122[/snapback] Hva tror du jeg mener med tidenes førstegangsfestival? At den kicker ass vel. Blir jo litt lattermild av hvor mange gode band Toffen klarer å dra opp av hatten sin Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det er ingen festivaler som er så rå i debuten som Hove, for å forklare NightKeepers utsagn på en annen måte ... og jeg kan bare si meg enig! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det er ingen festivaler som er så rå i debuten som Hove, for å forklare NightKeepers utsagn på en annen måte ... og jeg kan bare si meg enig! 8263427[/snapback] Okei.. Jeg visste ikke om han mente tidenes førstegangsfestival for Hove, Interpol eller han selv Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Onsdag ser grei ut for min del: Lamb Of God, Gojira og The Lionheart Brothers. Torsdag blir det sikkert Cynic, men jeg vil også ha DHG (Dødheimsgard) og som avsluttning blir det sikkert 120 Days. Fredag: Slayer og Mastodon, etter alle disse driter jeg ganske så sikkert i lørdagen. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Gikk nettopp inn på hjemmesida deres, og det var jo ikke ende på hvor mange gode band som var der; Mastodon, The Killers, The Lionheart Brothers, Slayer (ingen fan, men må jo sees), Arcade Fire, QOTSA, Kaiser, Damien Rice Blir helt slått ut. Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 For min del ikke så veldig mye å dra dit etter. QOTSA hadde vært knallfett, hadde vært morsomt med Neurosis også, men ikke noe mer enn det. Og når man da ikke får kjøpt kun dagspass blir dette en lite spennende festival. Quart har jo masse morsomt i år! The Who, Motorpsycho (På samme dag tilogmed ^^), CKY har blitt booket, Velvet Revolver og FEM Duplex band! Men pr. i dag er egentlig Bukta det som frister mest, tett etterfulgt av Quart. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du får kjøpt dagspass til Hove Synes egentlig det er mange bra band/artister som kommer til Norge i sommer. Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Sorry, my bad Anyways, mye snacks som skal til Norge i år ja, Moldejazz frister meg masse med Steely Dan. Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 JEG VIL JEG VIL. Må bare spare litt skillings i lomma først. Incubus, The Killers, Bright Eyes, Me First And The Gimme Gimmes, Damien Rice, Billy Talent<3 Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 DIIPPSEEETTT!! Kommer til å bli helt sinnsykt. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ender opp med festivalpass på hove og dagspass på quarten for meg ass Herrejesus for en sommer det kommer til å bli! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Noen spekulasjoner angående headlineren på Torsdagen? Lurer på om Toffen får tak i noe som selger ut alt på dagen jeg. RHCP er jo i Danmark ukene etter. Og Tallica spiller i norge 2 uker etter Hove så er ingen umulighet, fremdeles ønsketenking..... Flere spekulasjoner?? Edit: så akkuratt at Metallica spiller i Lisboa 28.... Blir vel vanskelig for de å komme seg til Norge da. Men er alltid lov å drømme.... 8256675[/snapback] I tillegg så hadde Metallica krevd 80% av Hoves bookingbudjsett Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Da driter eg i heile festivalen. 600 kroner for å sjå Slayer? Tvilar på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå