Gå til innhold

Hovefestivalen 2007 -tråden


collet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der er billetten i havn for min del. Både turen og selve festivalpasset. Skulle egentlig på Roskilde, men siden mine reisekamerater ikke er 18 og foreldrene var en smule skeptiske til den danske friheten ble det heller Hove på oss. Litt trist selvfølgelig, men Hove ser bra ut. Virkelig imponerende program for å være første året. :cool:

 

Er spent på hva som skjuler seg bak torsdagen:

 

Torsdag 28. juni:

Her venter vi på en knall headliner før vi slipper programmet. Følg med!

Noen som vet mer enn meg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW

Jaså? En del Grimstad-folk? Noen som går på Dahlske?

 

On-topic: Jeg håper det kommer noe annet enn bare nu-metal og emo, for det er vel det det har vært stort sett til nå, unntatt Slayer og Cynic<3.

Lenke til kommentar

En hele rekke bra band som skal til Hovefestivalen i år ja, og som metallfan ble det bare bedre og bedre :D

Begynner forholdsvis rolig på tirsdagen, mens på onsdagen tar det virkelig av, kanskje en pausedag på torsdagen, men hvem vet hva Toffen har som siste headliner ;)

Og fredagen blir nok avsluttningen for min del med Slayer og Mastodon, ingen band som frister på lørdagen.

 

Eneste minusen med denne festivalen her er nok prisen, hadde lønnet seg å tatt turen til Roskilde, men siden Hovefestivalen har bedre band så blir det Hove. Hadde gjort seg med danske ølpriser i arendal under festivaluken ^^

Endret av Hr Kotelett
Lenke til kommentar
Bor i nabokommunen, så håper på å få tatt meg en tur. Men har 0 peiling ang. aldersgrenser og slikt på festivaler, så vet av faen egentlig.

8222342[/snapback]

 

Det er som regel ikke noe aldersgrene på festivaler. På Hove er det ingen aldersgrense. Personer under 15 år slippes inn gratis i følge med voksen.

8223740[/snapback]

 

Personer under 12 år takk :)

 

Gleder meg til Onsdagen :D

Lenke til kommentar
Jaså? En del Grimstad-folk? Noen som går på Dahlske?

 

On-topic: Jeg håper det kommer noe annet enn bare nu-metal og emo, for det er vel det det har vært stort sett til nå, unntatt Slayer og Cynic<3.

8243470[/snapback]

Leif Andreas! Henrik her :p

8244851[/snapback]

Bah vgs-folk, jo. :p Går ut av tiende, og søker meg til Arendal. Faen meg lei av denne kommunen.

Men nok OT fra meg.

Lenke til kommentar

Noen spekulasjoner angående headlineren på Torsdagen? Lurer på om Toffen får tak i noe som selger ut alt på dagen jeg. RHCP er jo i Danmark ukene etter. Og Tallica spiller i norge 2 uker etter Hove så er ingen umulighet, fremdeles ønsketenking.....

 

Flere spekulasjoner??

 

 

 

Edit: så akkuratt at Metallica spiller i Lisboa 28.... Blir vel vanskelig for de å komme seg til Norge da. Men er alltid lov å drømme....

Endret av Spjeld
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...