collet Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Tiden nærmer seg for å konkludere med hva som var best og verst med musikkåret 2006: Delta i Panoramas leserkåring 2006. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Kort oppsummert: Muse kom ut med et kongealbum The Beatles kom ut med et kongealbum Lindsey Buckingham kom ut med en god plate Ellers er det ikke så mye å skryte av (beklager om jeg har nevnt noe som burde nevnes, og for mitt vedkomne inkluderer ikke det diverse metallartister og RHCP....) Endret 8. desember 2006 av HenHau Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Bob Dylan, Tom Waits og Bruce Springsteen må vi ikke glemme. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Woven Hand, Muse, Darkthrone.... <-- tre beste albumene(hvis ikke jeg har glemt noe) Men de spørsmålene på den siden var for det meste helt sløve.... Endret 9. desember 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Årets beste skive er Archgoat - Whore Of Bethlehem Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Hum, musikkåret 2006 ja. Frost* kom med en sykelig god debut, Milliontown (og la opp like etter :\) Scar Symmetry sin nye plate, Pitch Black Progress var ganske god. Eidolon skiva (med Nils K.Rue fra Pagan's Mind), The Parallel Underworld skuffa stort. Killswitch Engage - As Daylight Dies, Lacuna Coil - Karmacode og Cloudscape - Crimson Skies har også fått noen runder i spilleren, uten at det var noe spesielt stort. Endret 9. desember 2006 av NorthWave Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Disse kom ut med sterke album i 2006: Tool David Gilmour DumDum Boys Bruce Springsteen Pearl Jam Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Året har vel ikke hatt så enormt mange bra utgivelser synes jeg, men disse har jeg hørt en god del på: Keep Of Kalessin - Armada Scar Symmetry - Pitch Black Progress Trivium - The Crusade Triosphere - Onwards Jorn - The Duke In Flames' "Come Clarity" og Satyricon's "Now, Diabolical" var også rimelig ok. Mulig jeg har glemt noen selvfølgelig. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Tom Waits slapp et helsikkes godt album. Ingen dårlige CD-er fra den kanten. Stonegard slapp jo oppfølgeren til Arrows, From Dusk till Doom, og det albumet er jo sinnsykt tøft. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Muse - Black Holes & Revelations The Killers - Sam's Town Tool - 10,000 Days Mastodon - Blood Mountain Slayer - Christ Illusion Bruce Springsteen - We Shall Overcome: The Seeger Sessions Deftones - Saturday Night Wrist Motörhead - Kiss of Death Trivium - The Crusade Sunn O))) & Boris - Altar Årets 10 beste. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Min klare førsteplass: Guillemots - "Through The Windowpane". Løp og kjøp. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 beste album Anaal Nathrakh - Eschaton sitter på sin trone ||||||||||||||||||||||||||||||| Melechesh - Emissaries keep of kalessin - armada svafnir - Pfad Des Nebles kampfar - kvass Skuffende album nye maiden ihsahns solo prsojekt Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 mye metal som går her... rart det Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 mye metal som går her... rart det 7466448[/snapback] Det fikser jeg på. Ghostface - Fishscale Ghostface - More Fish Snoop Dogg - Blue Carpet treatment Nas - Hip Hop is Dead Jay-Z - Kingdom Come The Game - Doctors Advocate T.I - King Jedi Mind Tricks - Servants in Heaven, Kings in Hell Lupe Fiasco - Food and Liquor Outkast - Idlewil Gnarls Barkly - St. Elsewhere The Streets - The Hardest Way to Make an Easy Living Clipse - Hell Hath No Fury Hva har jeg glemt nå da? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Muse - Black Holes And Revelations Tool - 10,000 Days Bob Dylan - Modern Times Band of Horses - Evrything all the time Sonic Youth - Rather Ripped The Beatles - Love The Mars Volta - Amputechture Copeland - Eat, Sleep, Repeat Tom Yorke - The Eraser Midlake - The Trials of Van Occupanther Årets 10 beste album. Endret 10. desember 2006 av Goz Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Hmm, har ikke vært overflod av virkelige gode skiver i år. Uansett har det da kommet noe interessant... Deicide - The Stench of Redemption Napalm Death - Smear Campaign Slayer - Christ Illusion Hmm, ja, det er vel de 3 som har utmerket seg mest for min del Endret 10. desember 2006 av Azagrath Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Årets 10 beste: Iron Maiden - A Matter Of Life And Death The Who - Endless Wire David Gilmour - On An Island Bob Dylan - Modern Times Joe Satriani - Super Colossal Motörhead - Kiss Of Death Tool - 10,000 Days Slayer - Christ Illusion Blind Guardian - A Twist In The Myth Freeshine - Freeshine Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 01. Gabriel & Dresden - Gabriel & Dresden 02. My Dying Bride - A Line Of Deathless Kings 03. Above & Beyond - Tri-State 04. The Killers - Sam's Town 05. Tilt - Vaults Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Anaal, Waits og Peeping Tom <3 Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 glemte All That Remains - The Fall Of Ideals =) bra album synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå