marama Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 skal kjøpe 42" plasma men liker ikke utseende til pv60 alternativ i samme prisklasse? ikke dyrere noen hos philips som an måle seg? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ingen som kan måle seg med Pv60 i den prisklassen desverre.. og designet er faktisk ikke så ille på den=) Må nok opp mot 20 000kr skal du ha en bedre tv som Pioneer etc... Lenke til kommentar
marama Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 har ikke sett pv60 i virkelighet. men liker ikke att høytalerne er under+ liker ikke sølv fargen. men vil seff ikke ofre utseende for kvalitet. har sett på pioneer pdp-4270xa i butikk. var kanon bra på de fleste signal. men 20k blir for mye. så er pv60 "mye" dårligere enn pioneern? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 så er pv60 "mye" dårligere enn pioneern? Nei,du ville neppe sett forskjell. Kjøp Panasonic og be happy! Jeg er 100% sikker på at du vil bli fornøyd! Lenke til kommentar
marama Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 takker for hjelpen. må bli pv60, da jeg har forstått att det er den beste i den prisklassen Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ja som sagt, så finner du ikke bedre enn den i den prisklassen, og etter det jeg har skjønt, så er ikke pioneeren til 20k noe spes bedre heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå