Gå til innhold

Zodiac Norge = Elendig Service!


µT.

Anbefalte innlegg

Gadd ikke all quotinga :p

 

Joda, vi har emrox som lokalt system, problemet er bare at 1) vi får aldri spesifikt vite hva som er galt med en telefon, bare hva som blir gjort, og 2) emrox er ikke forferdelig pålitelig. Grunnet at et fåtall steder faktisk bruker og oppdaterer oderen der, blir det ofte saker som ikke har status før de er kommet tilbake til butikken :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I og med det er et nytt år nå, så tenkte jeg at jeg skulle ta å ringe Zodiac igjen. Jeg tenkte jeg skulle hyle litt på folket der borte, men i og med det var en hyggelig fyr i den andre enden, så sparte jeg meg for denne gang. Men! Det betyr ikke at alt er bra.

 

Jeg ringte da Zodiac igår. Da han i Zodiac skulle sjekke statusen på telefonen, fikk jeg litt sjokk.. (igjen)

Han fant pina meg ikke telefonen i registeret. Da sa jeg at det var teknisk umulig. I og med at det er 3453 gangen jeg ringer dem, og de finner mobilen gjennom IMEI nummeret hver gang. Men neida.. Den fant han ikke. Så han var da redd det var erstatning på gang. Men så sa jeg at jeg sendte telefonen selv, og ikke gjennom Elkjøp. Da spurte han om jeg sendte den rekomandert, og svaret var ja. Da sa han at de ikke henter rekomanderte pakker, så den ligger sikkert på Posten i Oslo. Men så var det det at sist jeg ringte var den hos en teknikker. Så det var ikke mulig.

 

Han fant da telefonen i registeret 10sek etter dette. Og han sa at den var sendt til Ekjøp 20.Des. Og det er de som skal ha den.

 

Da tok jeg å ringte Elkjøp, men det er tydeligvis dårlig kommunikasjon i landets bedrifter, for den kunne de ikke finne..!

Da begynte jeg bare å le, i og med at dette begynte fint å bli tåpelig. Etter å ha ringt fram og tilbake til både Zodiac og Elkjøp, så fant Elkjøp telefonen idag! :)

 

Det var pokker på tide! Ifølge han jeg snakket med igår hos Zodiac, så mottok de telefonen inn til reprasjon20.Nov.. Og jeg fikk den idag.. Altså 4. Jan 2007

7642290[/snapback]

 

 

 

Virker telefonen slik den skal da, eller tør du ikke prøve :)

7643128[/snapback]

 

Joda :) Den fungerer nå. Var litt nervøs igår. Jeg byttet dekselet på den.. Jeg kom halvveis før jeg ga meg, for da måtte jeg koble fra en god del tilkoblinger i skjermen. Men men... Jeg er nå den eneste i verden med en Zebra Razr! heheh :!: yeah! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...