Gå til innhold

Wii: Neste leveranse.: forh.bestille? pris? osv.

Nimrad

Anbefalte innlegg

Jeg må skuffe mange av dere og si at jeg la den ut for salg på QXL... :blush: Jeg la den ut for salg i går og satt den til å gå på klokka 10 i dag. Og jeg angret med EN gang jeg kom i køen :(

Spørsmålet mitt er da, når kommer neste leveranse? Og hvor kan man forhåndsbestille for å være sikker på å få en? Og hva blir prisen på elkjøp? Setter de den opp igjen nå?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke? Damn, QXL blir verre og verre for hver gang jeg hører om dem... Personlig har jeg heldigvis ikke brukt dem siden det var Dinside Auksjon.

On topic: Neste leveranse kommer visstnok 15/12, men det meste er forhåndsbestilt der også. Jeg har bestilt fra Netshop, men ingenting er sikkert.

Lenke til kommentar
Noen som vet når neste leveranse for ekstrautstyr er? Er det på mandag? Leter etter WiiPlay (og komponent om det er mulig).

7456597[/snapback]

Hvis du bor i Oslo, så har Expert på Alna fortsatt endel Wiiplay igjen etter at jeg var der rundt 19.00 tiden..

Lenke til kommentar
Hvis du bor i Oslo, så har Expert på Alna fortsatt endel Wiiplay igjen etter at jeg var der rundt 19.00 tiden..

7458330[/snapback]

Takk for det! Var der i dag og fikk den siste WiiPlay pakken de hadde med meg hjem :D

For dere som leter etter Zelda så har de fremdeles 8 igjen der, samt flere classic kontrollere og WiiPoints.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...