Nimrad Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg må skuffe mange av dere og si at jeg la den ut for salg på QXL... Jeg la den ut for salg i går og satt den til å gå på klokka 10 i dag. Og jeg angret med EN gang jeg kom i køen Spørsmålet mitt er da, når kommer neste leveranse? Og hvor kan man forhåndsbestille for å være sikker på å få en? Og hva blir prisen på elkjøp? Setter de den opp igjen nå? Takk Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Vel, auksjonen i sigen din går ut i morgen kveld... Har vi glemt noe? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Vel, auksjonen i sigen din går ut i morgen kveld... Har vi glemt noe? 7456015[/snapback] Hva da? Kan ikke stoppe den nå, hvertfall ikke som jeg vet om. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ikke? Damn, QXL blir verre og verre for hver gang jeg hører om dem... Personlig har jeg heldigvis ikke brukt dem siden det var Dinside Auksjon. On topic: Neste leveranse kommer visstnok 15/12, men det meste er forhåndsbestilt der også. Jeg har bestilt fra Netshop, men ingenting er sikkert. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som vet når neste leveranse for ekstrautstyr er? Er det på mandag? Leter etter WiiPlay (og komponent om det er mulig). Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Synes ikke wii var så bra som forventet... wi-sports var litt morsomt da.. spesiel måte å spille spill på... zelda skuffet litt ... :S Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 En ting som ihvertfall er glemt er å spesifiere hva dere snakker om.. Skjønner at det er Wii.. men det går ikke frem av emnetittel eller i den første posten... Emnetittel forandres.. Lenke til kommentar
vizit Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som vet når neste leveranse for ekstrautstyr er? Er det på mandag? Leter etter WiiPlay (og komponent om det er mulig). 7456597[/snapback] Hvis du bor i Oslo, så har Expert på Alna fortsatt endel Wiiplay igjen etter at jeg var der rundt 19.00 tiden.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) *slettet grunnet forespørsel av en person* Endret 8. desember 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg var og spurte på Elkjøp her jeg bor, mo i rana faktisk. Sa at dette var "lanseringstilbud", så det blir antagelig høyere priser neste gang de får inn Wii. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Elkjøp har satt opp prisen for Wii til 2495 på nettsidene sine, mens Lefdal fortsatt har den til 1995, men det går ikke an å legge inn bestilling:( Håper dem glemmer det og lar oss bestille et par stk for dem oppdager det(dem har gratis frakt til jul) Lefdal Wii Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg vet ikke om dette stemmer, men vet ikke om elkjøp hadde lagt ut Wii på nettsidene deres den 7.? Jeg fant den hvertfall ikke noen dager før, husker ikke hvor mange. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Jeg må skuffe mange av dere og si at jeg la den ut for salg på QXL... Ser du fikk 4300 kr. uten spill. Ikke dårlig fortjeneste det. Tyder på at det er en del desperate sjelder der ute... Endret 9. desember 2006 av kilik Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvis du bor i Oslo, så har Expert på Alna fortsatt endel Wiiplay igjen etter at jeg var der rundt 19.00 tiden..7458330[/snapback] Takk for det! Var der i dag og fikk den siste WiiPlay pakken de hadde med meg hjem For dere som leter etter Zelda så har de fremdeles 8 igjen der, samt flere classic kontrollere og WiiPoints. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Prøver fortsatt å finne svar på dette. Får elkjøp inn nye konsoller den 15. så jeg kan gå og skaffe meg en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå