mrav4 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har søkt litt, men fant ikke så utrolig mye om hva man burde kjøpe til venner.. Jeg tenker ikke på noen store ting eller noe spessielt.. Bare noe man bruker og kjøpe til kompiser osv. Har noen litt råd?, er ganske tom så Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 DVD'er!! Men lurer på akkurat det samme Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Ja:P Dvder er jo en ide.. Men blir jo litt dyrt hvis man skal kjøpe til ganske så mange også da Men, kan jo kjøpe 2-3 dvder til de beste kompisene mine elns.. Så kjøper jeg kansje noe anna til andre venner o_0 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Plakater med nakne/halvnakne kvinner på. Det må jo bare slå ann på julekvelden med besteforeldre til stede. Marius Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 HAHA xF JAja.. 12 åring og nakne damer = Naah Lenke til kommentar
Frogg_Frozt Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 GORSJ... det er jo det som er julegaven... hvis du er litt eldre kan du gi bort en sprit flaske med vann:) der er fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå