unwill Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Kan man bruke CD-RW som en liten ekstra harddsisk ? At jeg bare kan lagre ting direkte til CD'en uten å gå via brenneprogrammet. At den kan update en fil uten at jeg må erase CD'en. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Quote: On 2001-12-17 16:56, unwill skrev:Kan man bruke CD-RW som en liten ekstra harddsisk ?At jeg bare kan lagre ting direkte til CD'en uten å gå via brenneprogrammet. At den kan update en fil uten at jeg må erase CD'en. Det finnes programmer som behandler CD-RW som en slags diskett/Zip/harddisk. Du kan brenne/slette den gjennom explorer/utforsker. Programmer som gjør dette er bla DirectCD, InCD og mange andre (jeg kommer ikke på flere i farten). Disse programmene følger som regel med cd-brenneren dersom det er en retail brenner. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Quote: On 2001-12-17 16:56, unwill skrev:Kan man bruke CD-RW som en liten ekstra harddsisk ?At jeg bare kan lagre ting direkte til CD'en uten å gå via brenneprogrammet. At den kan update en fil uten at jeg må erase CD'en. Du kan lagre filer uten å gå via brennerprogrammet. Men når du skal update en fil blir den skrevet på nytt. Den gamle filen ligger der, og sletter du en fil blir ikke plassen den tok frigjort. Filene er bare usynlige i katalogen. For å frigjøre plassen må platen formatteres eller erases. Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Med Easy Cd Creator 5.0 kan du gjøre det !!!! Lenke til kommentar
knaa Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Nei, det kan du ikke. Uansett er cdrw upålitelig, hold deg unna. Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Quote: On 2002-01-20 13:49, knaa skrev:Nei, det kan du ikke.Uansett er cdrw upålitelig, hold deg unna. Hvorfor svarer du på ting du IKKE har peiling på... At CD-RW er upålitelig er bare tull.... Og du kan bruke direct CD og skrive direkte til en CD og oppdatere filen, men som en over sier så tror jeg at filen bare blir lagt til på ny og den gamle blir skjult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå