Arcane23 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei Jeg vet det er mange slike tråder før, men lurte på om noen kunne gi akkurat meg noen tips om hviket LCD-TV jeg skal kjøpe. Vil ha et LCD-TV fra 47-52 tommer. Vet noen om noen bra LCD-TV til den størrelsen, med HDMI, DVI og full-HD (1080p) ? hade vært fint om noen kunne komt med noen tips Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvis du skal ha noe stort og veldig dyrt, og er opptatt av at det skal være perfekt , tror jeg du får flere og bedre svar på www.avforum.no. (Dette strider vell ikke mot reglene? ) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har du vurdert bakprojeksjon? Her kan du få mye TV for pengene, f.eks. en Sony SXRD. Lenke til kommentar
Arcane23 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Sharp AQUOS LC-52D62U 52" LCD TV Har sett litt på det, noen som vet om det er bra ? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 du kan ta en tv med 2 hdmi, alså man trenger ikke dvi, fordi hdmi er jo bakoverkompetabelt med dvi ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå