And1Baller Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Skal kjøpe og bygge en PC til en kompis av meg. Han vil ha en PC i prisklassen rundt 5000 kroner. Han har allerede skjerm, OS, tastatur, mus og høytalere. Han spiller ikke noe særlig så en gaming PC er ikke nødvendig, men han skal bruke den til surfing og multimedia og ville derfor ha god lagringsplass (400gb bør holde) han så også at han ville ha muligheten til RAID så han kan ha flere disker senere hvis han planlegger å oppgradere. 1GB Minne og DVD brenner et must samt en harddisk med 400 GB. Hvilke deler bør jeg kjøpe inn? Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 hva med enkel oppsett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309287 så kjøper du i tillegg: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307913 for å kjøre RAID Lenke til kommentar
1ar Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Det kabinettet som følger med Komplett pakken er helt greit hvis du ikke bryr deg om støy. Men vært obs på at PSUen støyer veldig mye! Kjøpte selv et kabinett fra Q-tec for mange år siden og angret på det! Endret 8. desember 2006 av 1ar Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 En brukbar pc til den prisen er vanskelig å finne ny, i den prisklassen gjør du nok et mye bedre kjøp på bruktguiden her. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Enig med Lovo. Men dersom man vil ha ny PC med alle de garantiordningene osv, det er jo fint å ha, er det lurt å gå for pakken no_viking_no henviste til. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hva med Dell Dimension E521, til kr 5.290,- ? AMD64 X2 4200+ 1 GB 533MHz DDR2 RAM 250GB S-ATA HD 16 X DVD +/- RW Drive GeForce 7300 256MB Turbocache eller ATi Radeon X1300 pro Windows Media Center Edition 2005 (med "gratis" oppgradering til Windows Vista, så vidt jeg vet?) + spesial tilbud gratis fotoprinter. Aner ikke om det er RAID på den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå