plaga Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 hei dere... har kobbla pc'n min til 42" plasma tv,n med en dvi til hdmi kabel... funker perfekt.. nesten.. dvs, jeg klarer ikke å starte opp spill på plasma tv'n som er sekundær skjermen.. veit at jeg kan endre den til primær skjerm før jeg skal spille... men gidder ikke det hver gang... power point å sånn starter jo rett opp på plasma'n.. så er nok mulig.. noen som har snøring? takker for forslag... mvh kim hansen Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Da må du bruke sekunder skjerm som primær skjerm.. Lenke til kommentar
plaga Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Da må du bruke sekunder skjerm som primær skjerm.. 7455464[/snapback] så det er den eneste løsningen?? det var nedtur men takk for svar Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Da må du bruke sekunder skjerm som primær skjerm.. 7455464[/snapback] så det er den eneste løsningen?? det var nedtur men takk for svar 7455477[/snapback] det tar jo 2 sekunder og bytte om det da.. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ja er gjort med et klikk det.. Lenke til kommentar
plaga Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Da må du bruke sekunder skjerm som primær skjerm.. 7455464[/snapback] så det er den eneste løsningen?? det var nedtur men takk for svar 7455477[/snapback] det tar jo 2 sekunder og bytte om det da.. 7455485[/snapback] hehe joda.. sant det.. fikser det sikkert bedre om jeg prøver litt mere.. men bare knota litt med oppløsningen på de respektive skjermene.. men takker Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har du satt opp slik at Windows (regner med at du bruker det) oppfatter begge skjermene som én stor skjerm (utvidet skrivebord), altså at du har startlinja fordelt på begge skjermer? Jeg husker ikke helt hvordan det var, men i snarveien til spillet kan det være mulig å skrive inn på hvilket punkt som blir spillets nederste til venstre. Har du 2 skjermer med 1280x1024 ved siden av hverandre med utvidet skrivebord, kan spillet starte opp på skjerm nr. 2 om du legger til 1280,0 etter kommandolinja for å starte det (eks. c:\spill\masterblaster\masterblaster.exe 1280,0). Har kjørt noe liknende før hvor 4 vinduer skulle starte på 4 forskjellige skjermer, men er altså ikke sikker på om det fungerer på alle programmer. Lenke til kommentar
l_man Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hva med og klone skjermene? slik at du får samme bilde på begge! Lenke til kommentar
Boye Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Bytte mellom extended/primary er nesten det sikreste, og tar 4 museklikk eller noe Du slipper også problemer med aksellerering i Direct3D (nVidia er bedre her enn ATi, men det er uansett primærskjermen som det tegnes raskere på...testet ut i praksis). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå