magikern Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 begynner å ta form. fint hvis noen vil ta en titt og kanskje gi meg tilbake melding om hva dere synes. http://magikern.sytes.net [ Denne Melding var redigert av: magikern på 2002-11-19 02:34 ] Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Første tanke... SYKEHUS.. var en veldig hvit side.. kan få en litt mer behagelig farge kanskje? og så bør du egentlig ha samme farge på linkrubrikken som på bakgrunnen i den ramma? så blir det litt mer flyt.. ellers så er det fint å se sider som ikke er overlassa av feite gif-er.. siden jeg kun sitter på 1024-adsl så tar det litt tid enkelte ganger. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Det var.... ikke helt sikker på kordan eg skal beskrive den men den virker som den er lagd med en skrivemaskin. Den er ikke dårlig men... hmmm [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-11-19 03:22 ] Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Var litt lite kjøtt på den. (eller noe sånt) Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Likte den varianten med linkene dine, at det ble store bokstaver på 'mouse on top' Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Den 2002-11-19 03:22, skrev SnowDOG_:Det var.... ikke helt sikker på kordan eg skal beskrive den men den virker som den er lagd med en skrivemaskin. Den er ikke dårlig men... hmmm <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-11-19 03:22 ]</font> Liker heller ikke fonten... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 http://www.intel-nerd.net/ <- Der har du noe og lære av... Sånn er en skikelig side , bra grafikk, gjikk ikke lang til og loade selv om jeg har isdn:/ Lenke til kommentar
magikern Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 har gjort en og annen forandring og fått litt flere undersider nå, kanskje noen vil gi meg synspunktet, både positive og negative men vennligst hold det konstruktivt. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Dette er en side som er veldig steril. Jeg får ikke lyst til å klikke meg videre i siden. Prøv å få inn noen bilder. Farger er også kjekt. Bruker du Courier eller American Typewriter? Prøv heller med Arial eller Verdana (som alle maskiner har). Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 grett nokk, vakke akkurat overkill? ROFL, næi. Litt mere stæsh! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Går ut ifra at du jobber mer med saken ? Er litt steril, syns jeg, men her er mange dyktige folk som kan gi deg tips og råd ! Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 http://www.intel-nerd.net/ <- Der har du noe og lære av... Sånn er en skikelig side , bra grafikk, gjikk ikke lang til og loade selv om jeg har isdn:/ håper ingen ser den her. Intel rocks. AMD sucks. Get over it! ... da blir det sikkert diskujoner igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå