RedZpider Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) jeg bare lurer på om jeg kjøper en ferdig oppsatt pc fra en data butikk, får jeg da en cd med drivere til denne maskinen så jeg kan formatere senere og innstallere driverne? eller må jeg skaffe drivere selv? Endret 8. desember 2006 av RedZpider Lenke til kommentar
Caze Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Mener du en PC som er satt sammen av en butikk, eller mener du en OEM-PC som f.eks. Dell eller HP? Lenke til kommentar
Spiftire Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Somregel får du alltid med en egen cd til drivere og lignende. Hvis du kjøper hos Dell, HP, Fujitsu Simens eller noe i den duren får du somregel alltid med en egen restor cd som gjør alt for deg. Formaterer, partisjonerer, installerer windows og drivere. Dette varierer selvfølgelig fra levrandør til levrandør. Hvis du drimot bestiller en pc fra f. eks. PS date eller komplett. Vil du kunne få levert disse med frerdig oppsett. Du skal da få med Windows Cd + cd'ene som fulgte med hardwaren du kjøpte. På CD'ene som følger med hardwaren er jo drivere å alt, så da får du alt du trenge Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå