Thor. Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Sorry men den samler ikke hvor alle er. En ting til: Hvor/hvordan kan jeg samle rupees enklest mulig? Helst med minimalt med fiender. Er kommet så langt som til vann-tempelet. Mangler bare noen bomber Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Er en del kister i vann temple som inneholder bomber. 1 ved inngangen og 1 i neste rom rett før døra, samt en del gjennom templet. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 ok.. Men før jeg drar dit ned så vil jeg ha minst en hjertebit til. Hvor mange hele hjerter burde jeg ha når jeg kan dra til vanntemplet? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Synes den lille feen kunne gjort litt mer ut av seg, enn å bare fly..Den kunne gitt info om mobs eller noe! 7584276[/snapback] Mitt vedlegg inneholder en slik liste heatpiecelist.txt Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Sorry men den samler ikke hvor alle er. En ting til: Hvor/hvordan kan jeg samle rupees enklest mulig? Helst med minimalt med fiender. Er kommet så langt som til vann-tempelet. Mangler bare noen bomber 7588826[/snapback] I spoileren ser du hvor du får masse Rupees. I Gerudo Desert litt til høyre for tempelet vil du se en stor stein, men denne steinene er den bro delen av den ene broa i Hyrule som blir fjernet da du åpner en portal. Når du går bort til denne bro delen vil Midna teleportere den tilbake, og under der denne bro delen var vil du se en hule der du møter på alle forskjellige fiender fra de foskjellige templene samt få en god del rupees når du dreper dem. I tillegg vil du møte Great fairy, som vil sende ut masse feer til de forskjellige stedene hun nevner. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Cave of ordeals er den beste plassen å dø vis du har lite hjerter Jeg tok lakebed temple med 5 hjerter. Litt red potion så er du sikker. Har da ikke trengt å bruke den da templet er relativt enkelt. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Takker for hjelpen. Jeg klarer desverre ikke spille zelda i mere enn ca 20 minutter av gangen på nattestid. Ja jeg er lettskremt Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Takker for hjelpen. Jeg klarer desverre ikke spille zelda i mere enn ca 20 minutter av gangen på nattestid. Ja jeg er lettskremt 7590284[/snapback] Hehe, Zelda er elsk Endret 28. desember 2006 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Takker for hjelpen. Jeg klarer desverre ikke spille zelda i mere enn ca 20 minutter av gangen på nattestid. Ja jeg er lettskremt 7590284[/snapback] Hehe, spiller heller lite zelda på natterstid, men det er fordi jeg ikke klarer å stoppe Holder på å spille det rundt igjen. Da jeg var ferdig med en fil starta jeg på ny fil etter 2 dager. For et spill Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det som er planen min og. Men da skal jeg spille mer en broren min. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Takker for hjelpen. Jeg klarer desverre ikke spille zelda i mere enn ca 20 minutter av gangen på nattestid. Ja jeg er lettskremt 7590284[/snapback] Hehe, spiller heller lite zelda på natterstid, men det er fordi jeg ikke klarer å stoppe Holder på å spille det rundt igjen. Da jeg var ferdig med en fil starta jeg på ny fil etter 2 dager. For et spill 7590580[/snapback] G'ah, samme her. Men nr. 2 er jeg ferdig med alt, nå driver jeg og samler hjerte biter. For har akkurat fått tak i Magic Armor Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) huff.. kjøpte meg 50", og nå ser zelda grøtete ut.. må vente på component kabel for å fortsette . Endret 28. desember 2006 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg er på jakt etter sinkin lure og froske luren til Hena, men er bare kommet til 1-5 på spillet hennes, og der står jeg fast. Har spillet ca 11 timer og er nettopp ferdig med lakebed temple. Det beste av alt, cut scenene gir meg fremdeles frysninger. Skikkelig digg. Gud det er tungt å skrive innlegg fra Wiien, håper det kommer et USB tastatur til konsollen snart... Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Jeg er på jakt etter sinkin lure og froske luren til Hena, men er bare kommet til 1-5 på spillet hennes, og der står jeg fast. Har spillet ca 11 timer og er nettopp ferdig med lakebed temple. Det beste av alt, cut scenene gir meg fremdeles frysninger. Skikkelig digg.Gud det er tungt å skrive innlegg fra Wiien, håper det kommer et USB tastatur til konsollen snart... 7590640[/snapback] Hehe, kult det Tror jeg var på rundt 6 timer når jeg var i Lakebed. Mangler bare to hjerter så har jeg alle Endret 28. desember 2006 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 6.11 da jeg starta Lakebed Temple, nøyaktig på sekundet, så har jeg klart det i løpet av kort tid så har jeg drevet tiden med fisking og leking Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) 6.11 da jeg starta Lakebed Temple, nøyaktig på sekundet, så har jeg klart det i løpet av kort tid så har jeg drevet tiden med fisking og leking 7592080[/snapback] Aha, fisking er kult! Nå finner jeg ikke den siste hjertebiten EDIT: Alle Endret 28. desember 2006 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ah, det er en Golden bug jeg ikke finner! How to Collect: From the eastern entrance to Castle Town, go east to find a high ledge. Use the Clawshot to get up to that ledge, where you will find this bug. Jeg finner den bare ikke, hvor er denne ledge'n ? Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg har problemer med å komme meg gjennom det hullet i veggen i starten av Goron Mines. Vet at man må slippe lenken og løpe når flammene forsvinner, men klarer det ikke allikevel . Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg har problemer med å komme meg gjennom det hullet i veggen i starten av Goron Mines. Vet at man må slippe lenken og løpe når flammene forsvinner, men klarer det ikke allikevel . Noen som har noen tips? 7594378[/snapback] Slipp lenken akkurat i det lavaspruten går ned Da har du en klar vei over. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Gjorde nettopp en FORFÆRDELIG tabbe :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå