Duddelmus Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Lurer på når og hvordan man får tak i skjolde som kommer etter tre skjolde? 7488748[/snapback] Etter du er ferdig med Goron Mines (ja, du kan fullføre uten skjold, hvis treskjoldet ditt har brent opp) vil du ha muligheten til å kjøpe deg Hylian Shield i en nyåpnet butikk i byen under Death Mountain (har aldri giddi å lært meg navnet) for 200 rupee. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Noen fler som sitter fast i sky city templet her?? 7489620[/snapback] Jeg gjorde meg ferdig med Sky-temple og tempelet etter det i går... Noe du lurer på? Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har ikke lest igjennom hele tråden, så kan hende det er svart på fra før. Jeg sliter med å fiske ved fiskedammen. Det går greit å kaste ut og å reele inn, men jeg får ikke fisken opp i båten. Den kommer helt fram til båten, også slipper den taket. Så sier hun damen at jeg må bruke A + B for å få den opp av vannet, men det kommer aldri opp når jeg skal trykke de. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Lurer på når og hvordan man får tak i skjolde som kommer etter tre skjolde? 7488748[/snapback] Lurer på det samme. Midna var forbanna på meg fordi skjoldet mitt brant opp i Goron Mines. "Man kan da ikke fortsette uten skjold, er du gal" eller noe slikt var meldingen jeg fikk et par ganger på 5 meter. Har kjøpt meg nytt skjold nå når jeg skal inn i Water Temple. 7489725[/snapback] Snakk med han minste ungen som har starta butikk i landsbyen like ved Death Mountain etter at han første Goron som ikke kunne stoppes kasta deg ned. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Da er "The Legend of Zelda - Twilight Princess" rundet, og eventyret er over for min del.. Playtime: ca 38,5timer Slutten er fantastisk, gled dere.. Så hvis noen lurer på noe i main storyline (var omtrent bare det jeg tok) så er det bare å spørre.. ^^ Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Noen fler som sitter fast i sky city templet her?? 7489620[/snapback] Jeg gjorde meg ferdig med Sky-temple og tempelet etter det i går... Noe du lurer på? 7489884[/snapback] Fikk løst problemet i går rett etter jeg sendte spm her har runda det jeg også var kansje det lengste zelda spillet til nå men det føltes fryktelig kort fordi Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Edit: nvm jeg fant ut. Endret 13. desember 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg er i Lakebed Temple og leter etter siste styggingen. Hvor finner jeg døra? Har lett i evigheter så tok meg en kikk på google, og skal visst bare på bunnen av vannet i rommet der trappa snurrer, men finner ikke noe der. Jeg som er blind? Lenke til kommentar
Agg Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Døra til "bossen" i Lakebed Temple er under trappa, har du åpnet alle slusene slik at det er nok vann i rommet med trappa er det bare å svømme ut dit. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Har gått rundt i ring og gjennomsøkt hele rommet, men tingen trappa er festet til tenkte jeg ikke på å sjekke nei. OMG. Endret 14. desember 2006 av Nostradamus Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 @[VK]Boogieman Hvor mange "Poe" tokk du? Lenke til kommentar
solz Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Lukter en seriøs "follow-this-walkthrough-to-the-bitter-end" gjennomføring for boogieman. Håper det var verdt det, jeg vil heller velge å utforske og bruke 100 timer på et slikt gjennomført spill, en bare å rushe gjennom det Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 @[VK]BoogiemanHvor mange "Poe" tokk du? 7504896[/snapback] Blei ikke fler enn 13-14 tror jeg.. Skal rundt om kring og se om jeg finner noen fler seinere. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Lukter en seriøs "follow-this-walkthrough-to-the-bitter-end" gjennomføring for boogieman. Håper det var verdt det, jeg vil heller velge å utforske og bruke 100 timer på et slikt gjennomført spill, en bare å rushe gjennom det 7505440[/snapback] ØYEH! Den var frekk! Hadde jeg brukt guide, så hadde jeg vært nede på 30 timer vil jeg tro.. Jeg holdt meg (nesten) kun til main storyline.. Klarte ikke vike fra.. For spennende. ^^ Spillet er ikke så forferdelig langt hvis man holder seg rett på målet hele tiden Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Boogieman,13/12-2006 : 18:07]Da er "The Legend of Zelda - Twilight Princess" rundet, og eventyret er over for min del.. Playtime: ca 38,5timer Slutten er fantastisk, gled dere.. Så hvis noen lurer på noe i main storyline (var omtrent bare det jeg tok) så er det bare å spørre.. ^^ 7493811[/snapback] Dæven det var kjapt, brukte 45 timer her Men eg har nå gjort nokon av sidequesta då. Og i tillegg så hadde eg 16 hjerter PLuss eg satt og fiska i ein time eller 2 Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 er nettopp ferdig me det lava tempelet (death mountain)...så nå skal jeg nord for kakoriko byen, men finner ikke ut hvor denne fallen twilight byen ligger, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
YBD Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Noen som har et ekstra Zelda TP å selge til en med Wii uten Zelda? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 HJEEEEEEEELP! Skal smelte denne isen (trenger jeg å si mer?) og har null snøring hvor jeg skal få tak i hva enn jeg trenger for å smelte den.. Er ganske lei av å gå rundt og rundt og ikke finne noe så.. litt hjelp her? Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Noen som har et ekstra Zelda TP å selge til en med Wii uten Zelda? 7509039[/snapback] warp til death mountain.. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 HJEEEEEEEELP! Skal smelte denne isen (trenger jeg å si mer?) og har null snøring hvor jeg skal få tak i hva enn jeg trenger for å smelte den.. Er ganske lei av å gå rundt og rundt og ikke finne noe så.. litt hjelp her? 7511527[/snapback] Warp til Death Mountain.. Der vil midna si noe om den store steinen som er der, og du warper tilbake med steinen og smelter isen. akkurat som du warpet med broen i skogen tidligere i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå