ReGaiN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 brøvde å bruke bomerang på den orcen på vortesvinet, men gikk ikke Lenke til kommentar
Weir Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Boomerangen skal brukes på vognen ikke vortesvinet Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 men da må jeg ha piler til å drepe orcen med Lenke til kommentar
Weir Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Du kan finne piler ved å drepe fiender eller å gå i butikker. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 det var det jeg lurte på, hvor kan jeg kjøpe piler i town square Lenke til kommentar
Weir Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det skal være en butikk der fontenen i ved Hyrle. Butikken er dyr. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det skal være en butikk der fontenen i ved Hyrle. Butikken er dyr. Intil Malo tar over da Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 får ikke gå inn der fordi jeg har for møkkete sko Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 får ikke gå inn der fordi jeg har for møkkete sko Du finner en gutt som pusser sko like i nærheten(og han gjør en god job ). Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 kom inn nå, takk for all hjelp Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Har tatt Fyrus og er nå godt i gang med å samle inn tårer ved Hyrule og Zora-områdene. Problemet er at Lake Hylia-portalen ikke har blitt opprettet. Derfor kommer jeg meg ikke ned til dette området igjen. Leser av denne at man skal drepe Twilight Creatures for at portalen skal dukke opp, noe jeg har gjort. Hva er galt? FANT DET UT! Endret 2. mai 2009 av nkrystad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå