Patney Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 bruk ign.com guide. Dette er en HJELPEtråd, dust. Vel, du er ikke så spesifikk, men har du prøvd å snu trappa i hovedhallen slik at vannet renner ned den og så til andre rom? Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 bruk ign.com guide. Dette er en HJELPEtråd, dust. Vel, du er ikke så spesifikk, men har du prøvd å snu trappa i hovedhallen slik at vannet renner ned den og så til andre rom? Ja har fått vannet til å få det ene hjulet til å snurre slik jeg kan gå gjennom det, etter det har jeg sprunget som en gal over alt uten å komme videre Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Du må komme deg ned til en hul under vann, og så finne en vei til en miniboss. Tror jeg ivertfall, husker ikke så godt. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Her er Lakebed temple walktrough 3 deler Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hvordan er det med lagring i dette spillet? Jeg har ikke kommet så veldig langt foreløpig, men jeg føler at brettene er lengre nå enn de var i begynnelsen, og jeg holdt på å knekke hele driten etter at jeg gjenopptok spillingen etter å ha lagret og avsluttet mitt i et brett (Goron Mines). Til min store overraskelse var jeg plutselig helt på begynnelsen igjen. Riktignok var slapp jeg å låse opp dører igjen, og diverse ting som jeg tidligere hadde aktivert, var fortsatt aktive. Likevel måtte jeg tråle meg gjennom alt på nytt igjen og kjempe meg forbi de samme fiendene. Er det noe jeg gjør galt, eller er det bare slikt? Det finnes så vidt jeg kan se ingen indikasjon på hvor du vil havne dersom du laster opp spillet på nytt igjen på et senere tidspunkt. Jeg bruker allerede ganske mye tid på diverse ting hvor jeg blir sittende fast, og denne type frustrasjoner gjør ikke underverker for motivasjonen. Lenke til kommentar
Nani17 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hvor skaffer jeg dette til GAMECUBE!? Må ha det, bare må! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hvordan er det med lagring i dette spillet? Jeg har ikke kommet så veldig langt foreløpig, men jeg føler at brettene er lengre nå enn de var i begynnelsen, og jeg holdt på å knekke hele driten etter at jeg gjenopptok spillingen etter å ha lagret og avsluttet mitt i et brett (Goron Mines). Til min store overraskelse var jeg plutselig helt på begynnelsen igjen. Riktignok var slapp jeg å låse opp dører igjen, og diverse ting som jeg tidligere hadde aktivert, var fortsatt aktive. Likevel måtte jeg tråle meg gjennom alt på nytt igjen og kjempe meg forbi de samme fiendene. Er det noe jeg gjør galt, eller er det bare slikt? Det finnes så vidt jeg kan se ingen indikasjon på hvor du vil havne dersom du laster opp spillet på nytt igjen på et senere tidspunkt. Jeg bruker allerede ganske mye tid på diverse ting hvor jeg blir sittende fast, og denne type frustrasjoner gjør ikke underverker for motivasjonen. Det har alltid vært sånn i Zelda-spillene. Så når du kommer i en ny grotte/tempel bør du enten save med en gang og slå av, for deretter å spille grotten senere. Eller du må være innstillt på å gjøre hele greien der og da, men da er det greit å vite at en har tid til det. For enkelte av dem tar ganske lang tid Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hvor skaffer jeg dette til GAMECUBE!? Må ha det, bare må! Kan desverre ikke se noen som selger det lengre. Da må du enten kjøpe det brukt eller kjøpe deg en Wii med spillet der. Vil anbefale deg å kjøpe en Wii, for det er mange artige spill til den Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 @Bradbury: Det er dessverre sånn det er. Men de fleste dungeons har et "hovedrom", og ofte tar det ikke lang tid å komme dit fra hvilket som helst sted i "dungeon-en". Jeg vil ikke forklare mer, da ødelegger jeg bare. Du skjønner etterhvert. :-) Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvor skaffer jeg dette til GAMECUBE!? Må ha det, bare må! sjekk eb games/gamestop Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Forresten, når dere leser guider av andre spillere og ser filmer pass på at GameCube versjoen er SPEILVENDT av den til Wii... Har begge deler seff ^^ Also "trehytta" til Link er for eksempel på høyre side når du begynner spillet (sorry, dårlig hukommelse) på Wiien, så er den på venstre på GameCuben. Og kan bare si med engang at jeg ble litt skuffet når jeg så sverd systemet. Fikk spillet samme julen det kom ut, og Wiien før det =) Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 @Bradbury: Det er dessverre sånn det er. Men de fleste dungeons har et "hovedrom", og ofte tar det ikke lang tid å komme dit fra hvilket som helst sted i "dungeon-en". Jeg vil ikke forklare mer, da ødelegger jeg bare. Du skjønner etterhvert. :-) Ellers kan han bare spille helt til han får occo kyllingen, det tar ikke så lang tid. Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Sier igjen at jeg er SKUFFET over dungeon systemet. Du går inn.. Du kan gå inn i et rom, og der er det en nøkkel som du kan bruke til et rom videre innover som der finner du... en.. NØKKEL!!! Til neste rom som, OSV OSV OSV.. Ocarina of Time var mye bedre. Eller, irriterende at i vann templet/dungeonen var det så mye rart og få gjort. Skal du gå opp eller ned? Høyre eller venstre? Mens i TP er det Rett fram, ta til venstre, så går du et stykke bortover..... Jaha? Spillet er mye enklere.. Endret 28. september 2008 av TobbeOo Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hadde jeg en abnormal utviklet hjerne i 98 eller var folk generelt sett mindre inteligent da? Jeg hadde aldri noe problemer med vann templet; jeg hører at folk sier det var så vanskelig men jeg skjønner det ikke. Var litt backtracking ja men aldri på nivå at det ble overvanskelig. Synes det var veldig simpelt jeg, faktisk, ingen dungeons in Ocarina of time satte meg noe fast. Slik du beskriver dungeonsystemet TobbeOo er akkurat slik systemet har vært siden spill 1 i Zelda spillene. Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Vis jeg skal omformulere det, Det har alltid vært litt mer kombinasjoner av hvor du skal gå i OoT. Riktig nok ikke i de første spillene, men i MM var det veldig mye rart du kunne gjøre hele tia. I TP er det bare en ting. Du KAN ikke gjøre noe annet et det du egentlig skal, og surre litt. Vanntempelet syns jeg var helt som alle andre. Mens folk som klager over "Dark Link / Shadow Link" og sier han var vanskelig kjønner jeg ikke. Vanntempelet/dungeoen er vel like vanskelig/lett som alle andre, men det er en smaks sak. Forresten, jeg er oppvokst med og si "Tempel" da alle rundt meg sa "tempel" og ikke noe annet. Edit: Personelig syns jeg MM var kjedelig, pga 3 dagers presset. DU kunne jo selfølgelig sakne tiden. Men når du saver, så mister du alt av ammo/nøkler/kart og whatever vis du ikke blir ferdig. Det var det mange som syns var skuffende. Men WW var stort og fint, men ulempen var jo at det var "kort" handling, men mye og gjøre. Det var jo egentlig bare et "mellom spill" hørte jeg. Endret 2. oktober 2008 av TobbeOo Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 hvor er det jeg kan kjøpe piler? kommer meg ikke til goron mines der hvor jeg pleier å kjøpe, finnes det en butikk i byen der? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 @Dole-Duck: Hvor langt har du kommet? Så vidt jeg husker kunne man kjøpe piler omtrent over alt. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 bare drep fiender da..=P Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 har kommet til der hvor jeg skal frakte den gutten i hestevogna Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 har kommet til der hvor jeg skal frakte den gutten i hestevogna du kan bruke bomerangen til det oppdraget. så kan du kjøpe piler i en butikk når du er ferdig med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå