cjisme Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 joa rundte det på 37 timer første gang(TP) funker fett og ta ganondorf med flaske;) har testa:) ganondorf er nok lettest og ta med alle hidden skillsene: ) noen her som liker majoras mask BTW?: ) Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det noen spesielle ting man kan kjøpe? Ser at det er en ledig plass på menyen (den du kommer til når du trykker "+") til et våpen,rustning eller lignende. Hva er det som skal være der? Spillet slutter vel ikke når man har tatt Ganondorf? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det noen spesielle ting man kan kjøpe?Ser at det er en ledig plass på menyen (den du kommer til når du trykker "+") til et våpen,rustning eller lignende. Hva er det som skal være der? Spillet slutter vel ikke når man har tatt Ganondorf? Du kan kjøpe en Magic Armor som tapper deg for penger når du bruker den. Helt ubrukelig Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jo, spillet slutter etter alle Ganondorf-kampene Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Den åpne rustningsplassen er til en magisk rustning som reduserer damagen betydelig men bruker en heap av rupees for å fungere så den er egentlig useless. Du kan kjøpe den etter at du har sørget for at Malo kan starte opp butikk i Hyrule Town. Spillet er slutt når du har tatt Ganondorf, du kan om du vil laste inn et spill før du tar Ganondorf (lagres ikke når rulleteksten er over) og utforske men når Ganon er død er spillet over. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er en siste slot i baggen. Jeg gikk lenge rndt og lurte på hva den var til (etter du har kjøpt rustningen), men den er til "Wooden Shield"... Mitt brant jo opp og jeg kjøpte det andre, så plassen til treskijoldet sto tomt resten av spillet Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du kan jo alltids kjøpe et nytt treskjold i butikken i de varme "bassengene" oppe ved Death Mountain. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du kan jo alltids kjøpe et nytt treskjold i butikken i de varme "bassengene" oppe ved Death Mountain. Men du kan ikke kjøpe det samme. Det du får i starten har bilde av en slik Ordon bukk. Du er ikke Leet hvis du ikke beholder det ut hele spillet Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det har du rett i. Ordon Shield FTW Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Takk for hjelpen! Ble ferdig igår, og har bare en ting å si: et FANTASTISK spill. Kan ikke kalle meg gamer, men det her spillet er faktisk det eneste spillet jeg noen gang har giddet å runne. Har litt lyst å teste OoT eller WW, hva ville dere anbefalt? (kanskje litt OT men prøver meg likevel) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Begge. EDIT: OoT først. Endret 21. oktober 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 har kommet dit der man skal fly den gull høna, hvor skal man hen? jeg hopper ut for stupet men da bare flyr vi litt før jeg faller for langt ned Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Du skal hoppe til en rot et stykke ned til venstre, så hopper du bare videre ... Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Sitter litt fast på Zelda TP, jeg tror jeg skal til et tempel i himmelen. Mangler en bit av speilet og klarer ikke finne ut hvor jeg skal. Takker for svar. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 ohh, trodde jeg prøvde det - hmm Hvartfall hint taken ^^ Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 ohh, trodde jeg prøvde det - hmm Hvartfall hint taken ^^ Tror du misforstår Du må finne deg din egen kanon ^^ Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Har sett litt på den Wii Zapper'en som Nintendo snakket om på E3.. og fant denne i går.. Det kule er at man får med "Link's Crossbow Training" i pakken! Mulig dette er gammelt nytt, men på play.com står det ingen pris eller dato til når det kommer ut.. Noen som har hørt/ vet noe? EDIT: Fant en liten Her står det også at den vil koste rundt 20 $ noe som er ca. 110 kr etter dagens valutta.. Endret 25. november 2007 av Jakos-k Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Her står det også at den vil koste rundt 20 $ noe som er ca. 110 kr etter dagens valutta.. Hadde det bare vært så enkelt.... absoluttspill.no Ser litt artig ut, men spørs om det varer lenge. Gleder meg å prøve Medal of Honor 2 online, med zapperen. dessverre er Medal of Honor 2 utsatt til etter jul/våren. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Glem det jeg fant den:D Endret 30. desember 2007 av CiRcLe7 Lenke til kommentar
loppali Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 hei Kjøpt meg Zelda TP for noen dager siden og nå står jeg fast i Forest Temple. Jeg er der hvor jeg skal åpne den porten med den store kista bak. Jeg skjønner at jeg skal bruke bommerangen i den rekkefølgen som er tegna på bakken, men det går ikke :/ Jeg har ødelagt hengebrua i et uhell, kan det ha noe å si hvor man står eller noe? xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå