Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!

Oz370

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Er det noen spesielle ting man kan kjøpe?

Ser at det er en ledig plass på menyen (den du kommer til når du trykker "+") til et våpen,rustning eller lignende. Hva er det som skal være der?

Spillet slutter vel ikke når man har tatt Ganondorf?

Du kan kjøpe en Magic Armor som tapper deg for penger når du bruker den. Helt ubrukelig :mrgreen:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jo, spillet slutter etter alle Ganondorf-kampene
Lenke til kommentar

Den åpne rustningsplassen er til en magisk rustning som reduserer damagen betydelig men bruker en heap av rupees for å fungere så den er egentlig useless. Du kan kjøpe den etter at du har sørget for at Malo kan starte opp butikk i Hyrule Town.

Spillet er slutt når du har tatt Ganondorf, du kan om du vil laste inn et spill før du tar Ganondorf (lagres ikke når rulleteksten er over) og utforske men når Ganon er død er spillet over.

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen! Ble ferdig igår, og har bare en ting å si: et FANTASTISK spill. Kan ikke kalle meg gamer, men det her spillet er faktisk det eneste spillet jeg noen gang har giddet å runne. Har litt lyst å teste OoT eller WW, hva ville dere anbefalt?

(kanskje litt OT men prøver meg likevel)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har sett litt på den Wii Zapper'en som Nintendo snakket om på E3.. og fant denne i går..

Det kule er at man får med "Link's Crossbow Training" i pakken! Mulig dette er gammelt nytt, men på play.com står det ingen pris eller dato til når det kommer ut.. Noen som har hørt/ vet noe?

EDIT: Fant en liten

Her står det også at den vil koste rundt 20 $ noe som er ca. 110 kr etter dagens valutta.. Endret av Jakos-k
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hei :)

Kjøpt meg Zelda TP for noen dager siden og nå står jeg fast i Forest Temple. Jeg er der hvor jeg skal åpne den porten med den store kista bak. Jeg skjønner at jeg skal bruke bommerangen i den rekkefølgen som er tegna på bakken, men det går ikke :/ Jeg har ødelagt hengebrua i et uhell, kan det ha noe å si hvor man står eller noe? xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...