OnklCB_94 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Takk for tispene"..." 9523365[/snapback] Heh... Ja, tisper er jo trivelige de... Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har et spørsmål angående slottet i skyende. Jeg lurer på hvordan man får i gang vifta får å slenge seg over til der bossen er. Vet det er en sån kule man kan skyte seg til i taket ved døra ut, men klarer ikke å skyte høy nok. Noen tips? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har et spørsmål angående slottet i skyende. Jeg lurer på hvordan man får i gang vifta får å slenge seg over til der bossen er. Vet det er en sån kule man kan skyte seg til i taket ved døra ut, men klarer ikke å skyte høy nok. Noen tips? 9552180[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du er da nå i bestittelse av 2 ting går jeg ut i fra. dual clawshots og boss nøkkelen. I det rommet der du får boss nøkkelen, stopp viften i gulvet ved å dra i den kulen i taket. Skyt så i tak gitteret rett over den viften, og entre deg nedover til du kommer ned i rommet under. Bruk så den andre clawshoten til å entre deg til den kule du tidligere ikke kunne nå. Skjønte du det? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Trur det var det eg strevde jævlig med. Det var andre og siste gong eg sjekka walktrough for å ikkje sitje fleire dagar utan å komme vidare. Endret 22. september 2007 av Sviker Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Klarte det Deilig etter å ha gått rindt i slottet i 3-4 timer uten å klare noe... Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har skippa et par hidden skils noen som vet hvordan å få de tapte skills Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er bare å finne de "howling stones" som du ikke har tatt og hyl med dem med ulve Link. Ikke værre enn det. Det er bare 1 hidden skill du trenger for å runde spillet, de andre er valgfrie. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Mangla kun eit par? Eg hadde kun eit par (kanskje tre, husker ikkje). Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Du kan godt spille rundt spillet med bare 1 hidden skill, og det er "ending blow", det er den eneste hidden skill du trenger, de andre 5 er valgfrie om du vil ha eller ikke. Det letter dog mye ved å kunne noen av de triksene, spesielt på siste slottet der du må ta deg av mer enn 1 dark knut (black knight), selv om der finnes gode strategier å ta dem uten hidden skills. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Du kan godt spille rundt spillet med bare 1 hidden skill, og det er "ending blow", det er den eneste hidden skill du trenger, de andre 5 er valgfrie om du vil ha eller ikke. Det letter dog mye ved å kunne noen av de triksene, spesielt på siste slottet der du må ta deg av mer enn 1 dark knut (black knight), selv om der finnes gode strategier å ta dem uten hidden skills. 9575840[/snapback] Siste fighen med Ganondorf ser jeg for meg kan være et helvete uten skillen der du skal rulle rundt og slå bakfra. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Noen gang forsøkt Ganondorf kamp med fiskestangen? Er det ikke flasken i OoT så er det fiskestangen i TP. Stakkars Ganondorf Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Noen gang forsøkt Ganondorf kamp med fiskestangen? Er det ikke flasken i OoT så er det fiskestangen i TP. Stakkars Ganondorf 9578586[/snapback] Flaske? Fiskestang? Forklar Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Noen gang forsøkt Ganondorf kamp med fiskestangen? Er det ikke flasken i OoT så er det fiskestangen i TP. Stakkars Ganondorf 9578586[/snapback] Ingen slår vel Ganon med en flaske i OoT? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har dere ikke hørt om de 2 triksene? I OoT kunne du bruke en flaske, tom plan flaske, til å spille tennis med Ganondorf, første delen av kampen. Var faktisk mange som trodde det var slik de skulle slå tilbake energikulene med, og ikke med sverdet. Fiskestangtrikset i TP er ikke så vanskelig. Legg fiskestangen til B og ta den frem under den siste kampen med Ganondorf. Stakkars Ganon blir mer interesert i å se på fiskestangen din (som er fin da) enn på Link, og gjør det dermed mye lettere for deg å bare svinge Wiimoten og daske inn et slag. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har dere ikke hørt om de 2 triksene? I OoT kunne du bruke en flaske, tom plan flaske, til å spille tennis med Ganondorf, første delen av kampen. Var faktisk mange som trodde det var slik de skulle slå tilbake energikulene med, og ikke med sverdet. Fiskestangtrikset i TP er ikke så vanskelig. Legg fiskestangen til B og ta den frem under den siste kampen med Ganondorf. Stakkars Ganon blir mer interesert i å se på fiskestangen din (som er fin da) enn på Link, og gjør det dermed mye lettere for deg å bare svinge Wiimoten og daske inn et slag. 9588953[/snapback] Jo det demrer nå. Aldri gjort noen av delene men har vel hørt om dem. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Fiskestangtrikset i TP er ikke så vanskelig. Legg fiskestangen til B og ta den frem under den siste kampen med Ganondorf. Stakkars Ganon blir mer interesert i å se på fiskestangen din (som er fin da) enn på Link, og gjør det dermed mye lettere for deg å bare svinge Wiimoten og daske inn et slag. 9588953[/snapback] Er dette en bug, eller er det meningen fra Nintendos side at det skulle være slikt? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Aner ikke om det er en bug eller meningen, når det gjelder Nintendo kan man bare spekulere. Uansett er det en morsom finesse. Men stakkars Ganondorf da, av alt gull og glitter rundt han i Hyrule castle ble han distrahert mest av en simpel fiskestang. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Det er nok meininga. Kvifor skal han kun reagere på fiskesonga og ikkje andre ting? Eg veit ikkje om han reagerer på andre ting, men sidan folk nevner fiskestonga og ikkje noko anna, tipper eg han kun reagerer på fiskestonga. Edit: Ganondorf i avataren FTW! Endret 29. september 2007 av Sviker Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Yay, da var TP runda etter hele 60 timer Så får jeg prøve å finne alle Poe souls og stuff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå