Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!

Oz370

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

åja, der man kjøper Magic Armour helt i slutten?

Hva skal man egentlig med den armouren? Jeg kjøpte den men fikk aldri bruk for den...

Prøvde den en gang i himmelen, hadde på iron boots og den for å se hva som skjedde når jeg gikk foran en av viftene. Jeg mista alle pengene mine for å si det sånn. Don't ask me why

Endret av Footy
Lenke til kommentar

Den armouren gjør at du heller mister Rupees fremfor hjerter, men den sluker og veldig mye rupees og det er derfor lurt å heller ha den største pengepungen om du skal bruke den.

I mine øyne er den totalt meningsløst i spillet, t.o.m når du tar "Cave of Ordeals".

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg spilte Zelda nå, men det var en ting jeg alltid lurte på. I hovedbyen i spillet hvor man blant annet kjøpte magic armour, var det en mann som sto ved den høyre inngangen. Man kunne donere penger til han 20 eller 50 tror jeg.

Hadde dette noen hensikt? Jeg tror jeg donerte oppimot 1000 rupees til han.

Lenke til kommentar
Lenge siden jeg spilte Zelda nå, men det var en ting jeg alltid lurte på. I hovedbyen i spillet hvor man blant annet kjøpte magic armour, var det en mann som sto ved den høyre inngangen. Man kunne donere penger til han 20 eller 50 tror jeg.

9417720[/snapback]

Gir du ham 1,000 rupees gir han deg en Piece og Heart som han kaller på fra "åven"

Lenke til kommentar

9417720[/snapback]

Gir du ham 1,000 rupees gir han deg en Piece og Heart som han kaller på fra "åven"

9417784[/snapback]

lol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...