Konnis Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Siste save blir før siste boss, ettersom du må starte maskinen på nytt etter rulleteksten. Som i OoT, stopper rulleteksten med "The End" Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Kan noen venligst simeg hvor lenge vi må vere ulvtaska? Endret 20. august 2007 av Nonnon Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Kanskje hvis du skrur av understrek, farger, osv... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Enig med den, ble helt satt ut Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Kan noen venligst simeg hvor lenge vi må vere ulvtaska? 9324165[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ulv må du være til du har fått tak i alle lysdråpene til light spiriten. Da blir du Link i normal form. Så må du ta et tempel, klare det og bli ulv igjen ved tvang. Totalt 3 ganger blir du ulv ved tvang. Etter det kan du velge om du vil være ulv eller menneske. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Når og hvor kan jeg fiske i en slik kano? :s Jeg er kommet til det snøtempel greiene, og jeg lurer på om jeg kan gå og fiske i en slik kano nå, før jeg går inn i templet? og isåfall hvor må jeg gå for å fiske? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Du kan fiske før du tar vann templet. Bare gå til den plassen før Zoras domain, der er en dør litt oppi lia. Enter and fish my friend Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ok, tusen takk men hvor får jeg den fiskestangen? Den som jeg må ta nunchuken vedsiden av Wii Remoten og liksom snurre den inn? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det er ikke en fiskestang du får, men du får låne den når du betaler 20 Rupees til dama i fiskehølet () når du skal fiske der. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 ok fant ikke den fiske plassen jeg, noen som kan beskrive ganske enkelt og bra hvor jeg finner det? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvis vi går ut ifra at du kommer fra sletten nord for slottet/byen, så skal du altså hoppe i vannet med en gang etter du har kommet til Zora's Domain. Du vet du har kommet til Zoras Domain når det er søyler på rekke og rad foran deg, og du hører Zoramusikken Da hopper du altså ned i vannet, som resulterer i et vakkert stup. Følg strømmen. Når strømmen har ført deg til neste sted, er du i Upper Zora River. Svøm fort til høyre, og kom deg på land. Deretter går du bortover stranden, under et overheng og mot et hus. Så fort du kan etter overhenget, gå opp til høyre. Hvis du fortsetter å gå ca. rett fram, eller litt rundt ved "fjellveggen", kommer du omsider til en dør. Gå inn der. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 ok, får prøve på det da Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Her er noe som burde hjelpe Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Link til fullversjonen av bildet? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Link til fullversjonen av bildet? 9406139[/snapback] Det er fullversjon av bildet. ser du ikke pilen han har laget. den viser hvor du skal gå... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja, men jeg vil ha versjonen av bildet med hele kartet, ikke bare Upper Zoras River. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja, men jeg vil ha versjonen av bildet med hele kartet, ikke bare Upper Zoras River. 9406560[/snapback] Jammen du treger ikke hele. svaret du trenger er jo på den delen. eller er det sånn at du vil ha hele kartet bare for å se hvordan alt ser ut? I så fall annbefaler jeg deg å vente. er jo mer spennende å utforske alt selv... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Psh, jeg spiller spillet for andre gang Vil bare ha en stor versjon av kartet Endret 2. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå