Szmekken Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hva er gøy med å spille da a Bear? For meg er det evnen til å kunne bli bedre utover spillet som utgjør en stor del av morroa. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hva er gøy med å spille da a Bear? For meg er det evnen til å kunne bli bedre utover spillet som utgjør en stor del av morroa. 9195134[/snapback] Hva mener du, tenker du på at jeg spillre fort gjennom uten å gjøre noen sidequester? Om det er det du tenker på, er meget morsomt å se at du bruker mindre tid på f.eks å felle Ganondorf, eller finner finurlige måter å ta templene på slik at du får med deg det du trenger uten å backtracke så forferdelig mye. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ah skjønner, ikke min greie men. Jeg liksom kombinere de begge jeg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Har en kosefil som ligger på rundt 140 timer nå, fisking, utforskning og leking er den dedikert til. Har en lignende fil på N64 maskinen mni til Oot, og selv den dag i dag er jeg på utforskning i Hyrule ano 1998. Har en liten hjertebit igjenne for å få 100% og har fremdeles ikke funnet den. Surt. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Trenger litt hjelp til å finne en kiste i vantemplet. Når man kommer øverst i tempelet (venstre side på kartet, der man skal starte vannet) ser man en kiste som ligger oppe på en hylle, og den ser ganske stor ut, så jeg tipper den er viktig. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Trenger litt hjelp til å finne en kiste i vantemplet. Når man kommer øverst i tempelet (venstre side på kartet, der man skal starte vannet) ser man en kiste som ligger oppe på en hylle, og den ser ganske stor ut, så jeg tipper den er viktig. 9224667[/snapback] Venste... Det er hjertet om jeg ikke husker feil... se i taket over den Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvor kan man donere penger? Hjem byen din, eller den 2 byen du kommer til? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 I casteltown, hos en gammel mannsom holder en kasse. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ok. Problemet mitt er at jeg har 300rubies og ikke noe å kjøpe, tror jeg? Har bare kommet til by nr 2 og reddet dem fra twilight. Har 2 flasker, og full lampe etc, så vil ha noe å sløse penger på og kanskje noe nyttig som jeg ikke vet om ? Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Etter du har redda gorgonerne så kan du kjøpe skjold, bomber + "sniper" til bua, så da har du litt å sløse bort Endret 8. august 2007 av Audleif Lenke til kommentar
Dragoonaz Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hei, folkens. Jeg lurer på hvor man får tak i oppgraderingen til "Rupy-bag"? Jeg har runna spillet to ganger , , men oppgraderingen til "Rupy-bag" har jeg enda ikke sett noe til? HJELP Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Den første? Altså den man maks kan ha 300 rupy's i? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Den oppgraderes til 600 så fort du leverer en golden bug til Agitha i Castle Town... Leverer du alle så får du vel den største Rupee baggen. Har ikke prøvd dette selv, så vet ikke... Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Mange bugs er det ? Jeg har funent 2 Lenke til kommentar
Footy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 mange.. husker ikke helt, men tipper 30? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er 15 forskjellige, men 2 skjønn av hver... (Altså 30, for dem som ikke er så sjapp i hoderegninga ) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det er totalt 24 golden bugs. For hver du leverer, får du 50 rupees. Hvis du leverer en av samme art, men annet kjønn etterpå, får du 100 rupees, det vil si totalt 150 rupees per par. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hvor mange flasker kan man få? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Du kan få uendelig ved hjelp a ven glitch ,em jeg tror du kan få maks 4. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Du kan få uendelig ved hjelp a ven glitch ,em jeg tror du kan få maks 4. 9262251[/snapback] Hva mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå