Matsini Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Noen som kommer forbi den rullende goronen ved death mountain? Har problemer selv med iron boots... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Du skal bare halde inne A knappen så går det ganske automatisk Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har nettopp reddet byen Kirakaro (eller noe i den duren) Kompis av meg fant heart i begynnelsen, i en tunnel og nå er jeg Link-form. Hvordan kan jeg komme meg tilbake til startplassen? Det er nemlig en port mellom Hyraulesletten og Kira. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Aaargh, hvordan gir jeg fisken til katten?? Sitter bom fast nå 7468603[/snapback] Let this little fish go. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har nettopp reddet byen Kirakaro (eller noe i den duren) Kompis av meg fant heart i begynnelsen, i en tunnel og nå er jeg Link-form. Hvordan kan jeg komme meg tilbake til startplassen? Det er nemlig en port mellom Hyraulesletten og Kira. 7469846[/snapback] Svar: Bare tilkall Epona (eller hva du kaller hesten din) og hopp over porten Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Epona ble jo kidnappet? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg har blitt forvandlet tilbake til Link nå og skal innom Forest Temple en tur. Har fått nøkkel til porten og går gjennom 'tennelen'. Kommer da til der det er et hav av twilight mist greider, og står så fast. Er ikke Forest Temple på andre siden av dette? Finner ikke frem Edit: Aha Endret 11. desember 2006 av Nostradamus Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 "Dette innlegget har blitt redigert av Nostradamus: i dag, 13:37" slår aldri feil ^^ Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Sitter litt fast her nå. Er inni death mountain og er kommet til der 2 slike ting skyter napalm på meg. Finner ikke nøkkelen til døra bak dem. Ser at tilbake der heisekranene er så er det en som er uttafor mitt område og jeg finner ikke noe knapp å trykke inn for å få den til å snu seg bort til meg så jeg kan henge på.. er nøkkelen der oppe da eller trenger jeg ikke å slite med akkurat den delen enda? Og en annen ting, Er det ikke meningen at du skal starte der du savet sist? Jeg savet før idag når jeg var med disse napalm skyte tingene, og når jeg startet nytt game nå så ender jeg opp helt i begynnelsen av death mountain igjen.. utrolig slitende å måtte gå gjennom alt på nytt igjen bare fordi du vil ta deg en pause.. Endret 11. desember 2006 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Noen som har fullført zelda ennå? Er bare ferdig med fire temple hittil... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 jeg sitter fast ved den brua der den jævelen skyter piler på hver ende, også brenner det innover. Mulig jeg er stuk i huet da. Det er når link er i beast form. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Til han som sitter fast ved brua Hopp ut av broa og ned i sjøen Har nesten spelt igjennom det trur eg, leiter etter *himmelen* nå. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Til han som sitter fast ved brua Hopp ut av broa og ned i sjøen Har nesten spelt igjennom det trur eg, leiter etter *himmelen* nå. 7478164[/snapback] hah, jeg kom fram til svaret mens jeg satt å dreit Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hjelp meg daaaa! vil spille videre men orker ikke å tumle meg helt bort til der jeg var sist uten å vite hva jeg kan gjøre for å komme videre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 OKei, eg henger i taket i Gorn Mines (forbi første Elder). Har plukket opp hjertedelen i kista tvers over rommet sånn ca. Ka gjør eg next? Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 OKei, eg henger i taket i Gorn Mines (forbi første Elder). Har plukket opp hjertedelen i kista tvers over rommet sånn ca. Ka gjør eg next? 7479376[/snapback] Går vel videre innover bak der hvis du er der jeg tror du er. altså, snu deg og gå lengre innover. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) OKei, eg henger i taket i Gorn Mines (forbi første Elder). Har plukket opp hjertedelen i kista tvers over rommet sånn ca. Ka gjør eg next? 7479134[/snapback] Hvis du er der jeg tror du er, er det bare å gå opp i taket igjen, og gå over på andre siden.. hvis hjertekontaineren var til "høyre" (spørs på øyet som ser) gå over til venstre, og følg veien.. Du vil da komme til døren som er i midten. edit: doh, feil quote ^^ rettet nå Endret 12. desember 2006 av [VK]Boogieman Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Takker for tipset. *glede seg til å komme heim* Lenke til kommentar
hsds Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Sitter fast med en vogn og masse tullinger på griser osv.. Klarer det fader meg ikke! Om noen har noen gode tips her så ber jeg stort om det.. Har prøvd i 3 timer nå og jeg klarer ikke engang være i rommet som Wii'en er i :/ - hsds Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Sitter fast med en vogn og masse tullinger på griser osv.. Klarer det fader meg ikke! Om noen har noen gode tips her så ber jeg stort om det.. Har prøvd i 3 timer nå og jeg klarer ikke engang være i rommet som Wii'en er i :/ - hsds 7483373[/snapback] Slet sjøl akkurat der. Men fuglene som flyr over vognen har med seg bomber som de slipper rett før vognen skal svinge inn på riktig vei. Du må sende boomerangen på fuglene før de rekker å kaste bombene. Boco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå