Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!

Oz370

Anbefalte innlegg

75-80%? Tipper 40-45% er bedre å si. Du har 3 templer før Arbithers grounds, så har du Arbithers grounds og 5 templer til. Tror det teller litt, samt at du har småting som du må gjøre mellom for å fullføre mainquesten (deriblant en liten trading sequence).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, dette var vel fjerde "tempel" først var det den med apene, så var det den gruven, så vann tempelet, mellom der var det alle de "tårene" man måtte finne i ulve form, så fikk jeg masters sword og nå har jeg da tatt Arbithers grounds, så har jeg utforska litt også, funnet div huler og har 17 av 20 poe sjeler, finnes det bare 20 av dem, eller skal man bare finne 20 av et større antall?

og hvor mange hjerter er max man kan få? har 8 nå.

Lenke til kommentar
Du er ca 75-80% ferdig :)

8861635[/snapback]

njaa, vil heller si at han er rundt 65% ferdig :D

Hvis han i tillegg ikke har spillt Zelda noe særlig, kan han fort støte borti problemer. Du må huske på at vi som har spillt igjennom de andre spillene tar noen ting for gitt.

Lenke til kommentar
Du er ca 75-80% ferdig :)

8861635[/snapback]

Hvis han i tillegg ikke har spillt Zelda noe særlig, kan han fort støte borti problemer. Du må huske på at vi som har spillt igjennom de andre spillene tar noen ting for gitt.

8861752[/snapback]

Hva har det med saken å gjøre? Han spurte om hvor mye han hadde igjen. Uansett hvor lang tid du bruker så vil prosentantallet bli det samme.

Lenke til kommentar

Tok det bare med for å vise at han sanynligvis har enda mye å glede seg til.

Beklager hvis dette utsagnet virket tåpelig med tanke på at det ikke svarer på spørsmålet, men er litt synsing fra min side :!:

Regnet meg uansett fram til rundt 65%.

Lenke til kommentar

du er tilgitt :)

Trenger hjelp med en hule (den siste tror jeg. Langt i spillet i alle fall):

City in the sky - big key-rommet:

Har akkurat entret rommet nå, og har drept to firfislesaker. Det er en storvifte i midten av rommet, og jeg skal opp et lite hull i taket. Problemet er at jeg ikke klarer å sikte høyt nok til å clawshotte meg opp dit. Jeg finner ingen vinkel som gjør at jeg kan treffe den plata som er oppe i taket (ovenfor taket, hvis du skjønner.)

Tips?

8860918[/snapback]

Noen som kan hjelpe meg?

Endret av Comprade
Lenke til kommentar
ja, dette var vel fjerde "tempel" først var det den med apene, så var det den gruven, så vann tempelet, mellom der var det alle de "tårene" man måtte finne i ulve form, så fikk jeg masters sword og nå har jeg da tatt Arbithers grounds, så har jeg utforska litt også, funnet div huler og har 17 av 20 poe sjeler, finnes det bare 20 av dem, eller skal man bare finne 20 av et større antall?

og hvor mange hjerter er max man kan få? har 8 nå.

8861716[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Tror det er 60 poe sjeler og 24 golden bugs i spillet. Ta dette dog med en klype salt, er bitte litt usikker, men er ikke langt unna i alle fall.

du er tilgitt :)

Trenger hjelp med en hule (den siste tror jeg. Langt i spillet i alle fall):

City in the sky - big key-rommet:

Har akkurat entret rommet nå, og har drept to firfislesaker. Det er en storvifte i midten av rommet, og jeg skal opp et lite hull i taket. Problemet er at jeg ikke klarer å sikte høyt nok til å clawshotte meg opp dit. Jeg finner ingen vinkel som gjør at jeg kan treffe den plata som er oppe i taket (ovenfor taket, hvis du skjønner.)

Tips?

8860918[/snapback]

Noen som kan hjelpe meg?

8862084[/snapback]

Forsøkt å gå rundt?

Sliter med å trekke i en sånn Chain fra taket i Vann tempelet. Er ved trappa ganske tidlig. Har prøvd farlig mange kombinasjoner og når jeg får vite hvor lett det er så kommer jeg til å bli sur. Men noen som vet?

8862394[/snapback]

Hvilken chain er det snakk om? Om det er en med slikt håndtak i, om du ikke kan trekke i den har den ingen betydning. Om det er slike uten håndtak må du vente til du får templets "skatt" før du kan gjøre bruk av dem.

Lenke til kommentar

jeg er i det is slottet med han is kjempen og har funnet en gresskar jeg har gitt han, og kona hans har sent med til en nytt sted, der fant jeg en kanon som jeg skøyt i stykker noen is vegger med og kom til et rom, der man måtte balansere på noen bjelker og slåss mot noen sånne onde is krystaller, men i det rommet fikk jeg bare et kompass og ikke noe mer, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre

Lenke til kommentar

Det du skal gjøre er å ladde kanonen og skyte det ismonsteret rett under boss døra (den is dragen). Om du ser på siden av der du gikk inn er der en dør som du trenger en nøkkel til, bruk Ulv til å greve frem den nøkkelen (ligger i snøen en plass) og entre. Få ut en kanonkule, ladd kanonen og fyr avgårde mot isdragen. Entre den døren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...