-Turin_Turambar- Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg får bare spilt Zelda nå og da, siden jeg ikke har tv på hybelen, og håper å få spilt igjennom neste gang jeg har muligheten. Jeg er i Sky-tempelet, og har akkurat fått clawshot #2. Er det langt igjen da? Sitter liksom med en følelse av at det er siste tempelet, siden speilet vil bli ferdig og slikt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg får bare spilt Zelda nå og da, siden jeg ikke har tv på hybelen, og håper å få spilt igjennom neste gang jeg har muligheten. Jeg er i Sky-tempelet, og har akkurat fått clawshot #2. Er det langt igjen da? Sitter liksom med en følelse av at det er siste tempelet, siden speilet vil bli ferdig og slikt. 8394315[/snapback] Langt igjenne til spillet er ferdig? Noen timer og 2 tempel Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 På min save ble det brukt 70 timer for og bli ferdig Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Første gang brukte jeg 45 timer. Andre gang brukte jeg 30 timer Nå etter 5 ganger bruker jeg vel 17 timer på å runne spillet Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Men så var det mye utforsking, rundt for og samle bomber, items, rupees og alt. Tok du mest mulig detaljer i spillet og deler save med en lillebror? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg er straks på 40 timer, så må vel i det minste nærme meg slutten. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Brukte 76 timer jeg =D Der var så mye pent å se på, men jeg må tilbake snart for å finne de sisste poene og ta cave of ordeals. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvor mange Poe-souls var det? Mener å huske det var tyve, har i hvert fall 19, så da burde det la seg gjøre å få tak i den siste... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Hvor mange Poe-souls var det? Mener å huske det var tyve, har i hvert fall 19, så da burde det la seg gjøre å få tak i den siste... 8399579[/snapback] 60 Jeg brukte vel 70 timer om jeg ikke husker feil 100 % unntattlevel 1-8 i roller goal som jeg aldri klarte, og derfor ikke froglure og 2 pieace of heart som jeg til slutt med vilje ikke gadd å finne. Slik at jeg skulle ha ekstra motivasjon til å runne det 100 % neste jul Zelda = Julestemning :!: Endret 16. april 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 60? Nå ødela du motivasjonen min i hvert fall... Får vel plassere dem i andre rekke. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 60? Nå ødela du motivasjonen min i hvert fall... Får vel plassere dem i andre rekke. 8401375[/snapback] Her er alle Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.twilightprincess.net/forum/hints-tips/1891-poe-souls-location-guide.html Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvor mange Poe-souls var det? Mener å huske det var tyve, har i hvert fall 19, så da burde det la seg gjøre å få tak i den siste... 8399579[/snapback] Er 60 poe souls og 20 (eller var det 22?) bugs i spillet. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ah... Så da hadde jeg 20-tallet fra et sted i hvert fall, men er jo langt unna 20 bugs så. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Det er 24 bugs og 60 poe souls.. Så var det oppklart Endret 17. april 2007 av jzk Lenke til kommentar
Kakesatan Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Det er 24 bugs og 60 poe souls..Så var det oppklart 8407960[/snapback] Hvor leverer man Poe souls henn? Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Man leverer dem i et hus like ved venstre utgang i byen, er en liten inngang der med mange katter. Tror du må gjøre deg om til ulv og så bruke senses for å grave deg inn. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som vet hvordan man får "sinking lure"? Mener at jeg måtte fange en catfish, en pike og en bass for å få den.. Men får det forsatt ikke til Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Husker ikke helt, måtte man ikke gjøre det balansespillet inne i shappa ved fiskedammen eller var det for en annen? Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Husker ikke helt, måtte man ikke gjøre det balansespillet inne i shappa ved fiskedammen eller var det for en annen? 8567522[/snapback] Det er frog lure.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Fra gamefaqs: Sinking Lure If you want to easily catch really big fish in the fishing pond without having to spend countless hours, then make sure you have caught the "lunker" fish as an adult and have obtained the gold scale. Now go to the fishing pond and you will find a new lure in one of three places: 1.) in the feeder creek, 2.) in the grass around the perimeter of the area, or 3.) on the log jutting out of the pond. Once you find this lure, try fishing with it. It is irresistible to fish, so catching a 20 pounder will be no problem. However, if you set any records by using this lure, the fish you have caught will be noted as illegal on the aquarium and at the record board in Link's house. Make the Sinking Lure legal This will make the fish you catch with the Sinking Lure be legal, as if you had caught them without it. After getting the Sinking Lure, go to the fisherman and say to him "Let's talk about something else". He will then allow you to use the Sinking Lure, and the fish you catch with it will no longer be noted as being "Illegal". Note: You will still need to find the Sinking Lure each time you come back. Trøtt så jeg gidder ikke sjekke om det var dette du så etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå