kraftern Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) ok ^^.. hadde båre fått vannet til og renne ett sted Endret 12. februar 2007 av kraftern Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 trenger hjelp! henger fast der man er i et rom og skal faa alle trappene opp. mangler den siste. er det tempelet som ER slottet? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 trenger hjelp! henger fast der man er i et rom og skal faa alle trappene opp. mangler den siste. er det tempelet som ER slottet? 8010184[/snapback] En ting, har du enda ikke runna spillet? :S :S :S Du må bruke bomerangen på den fakkalen som allerede er tent opp når du kommer inn i rommet. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 men naar man er kommet opp. i det ene rommet peker vaktene paa bildet? i det andre rekker jeg ikke aa tenne faklene? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Faklene har forskjellig tider de slukker på, du må bare finne ut rekkefølgen. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 men naar man er kommet opp. i det ene rommet peker vaktene paa bildet? i det andre rekker jeg ikke aa tenne faklene? 8013373[/snapback] Brukt pilogbue til å skyte ned bilde, der ser du rekkefølgen du skal tenne på i. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Så vidt jeg husker var det bildet litt missvisende, prøv å tolke det på litt forskjellige måter Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Så vidt jeg husker var det bildet litt missvisende, prøv å tolke det på litt forskjellige måter 8016707[/snapback] Jeg synes det var veldig misvisende.. Men jeg mener å huske at om du stod med nesa mot den nærmeste døra, og står ved siden av bildet, skal du se fra rett vinkel.. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Så vidt jeg husker var det bildet litt missvisende, prøv å tolke det på litt forskjellige måter 8016707[/snapback] Jeg synes det var veldig misvisende.. Men jeg mener å huske at om du stod med nesa mot den nærmeste døra, og står ved siden av bildet, skal du se fra rett vinkel.. 8019941[/snapback] Er ikke så viktig det da, tar to minutter å prøve det ut selv og finne den rette løsningen. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Så vidt jeg husker var det bildet litt missvisende, prøv å tolke det på litt forskjellige måter 8016707[/snapback] Jeg synes det var veldig misvisende.. Men jeg mener å huske at om du stod med nesa mot den nærmeste døra, og står ved siden av bildet, skal du se fra rett vinkel.. 8019941[/snapback] Er ikke så viktig det da, tar to minutter å prøve det ut selv og finne den rette løsningen. 8021130[/snapback] Ja.. Maa ogsaa bare faa sagt at jeg mente at bildet var misvisende, ikke Jorchi Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Kunne godt ha brukt litt mer tid på å lage et mer klart bilde ja... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Da jeg lette etter noen Golden Bugs, kom jeg borti en stige ved Eldin Bridge.. Den er ved sør enden. Hvor leder den? Får ikke kommet meg bort dit, siden det er for langt for å hoppe, og Midna sier bare "Vi kan ikke komme oss over uten en ledge.." Ahh.. En Piece of Heart.. Måtte bruke den gamle statuen fra før skytempelet for å komme over.. Endret 27. februar 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
@ir Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 er på special attck 2: shield attack og sitter bom fast! Gjør det han hunden ber meg gjøre, men får ikke til det teknikket! Hjelp! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hold nede z og stang til med skjoldet (Nunchuck) Lenke til kommentar
@ir Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hold nede z og stang til med skjoldet (Nunchuck) 8369132[/snapback] Takk for hjelpen.. jeg visste at man skulle trykke på de knappene, men fant ut at man trengte skjold - noe jeg ikke hadde for den hadde blitt brent opp! Men jeg kan stille ett spørsmål til i samme slengen; Hva hvis jeg glemte å gå til ulven andre gangen, og tok han forran hyrul castle (som skulle være special attack 3). Men siden jeg glemte å besøke han andre gangen så lærte jeg den tekninkken da. Altså, kan jeg da umulig lære den siste 'special attacken'? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Nei. Du lærer de i en bestemt rekkefølge. Du kan når som helst lære deg et attack sålenge du er ulv. Trur du kan runne spillet uten de også. Tror det var 7 special tilsammen Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Vet ikke om dette er nevnt, men det finnes jo haugevis av walkthroughs der ute... Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Men da får man jo kanskje litt mye info på en gang. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det fungerte fint for meg. Det er jo bare å finne den delen man er i og så lese "konservativt" så man ikke leser for langt. Denne liker jeg, for der kan du klikke deg rett til delen du ønsker å vite mer om: http://faqs.ign.com/articles/750/750737p1.html Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Nei. Du lærer de i en bestemt rekkefølge. Du kan når som helst lære deg et attack sålenge du er ulv. Trur du kan runne spillet uten de også. Tror det var 7 special tilsammen 8373428[/snapback] Nja, vet at du trenger i alle fall 1 special attack for å klare spillet, the ending blow. Lurer og på hvordan det blir å kjempe dark knights uten muligheten å bruke head cleave eller back slice, megatøft tenker jeg. Men du klarer det sikkert, men 1 special trenger du uansett, sikkert derfor den er obligatorisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå