Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!

Oz370

Anbefalte innlegg

Henger fast i skytempel. Jeg har kommet fram til et sted hvor det er sånne ting som flyr i luften som man kan bruke clawshot på. Men hva skal jeg gjøre for å komme over til andre siden?

7861563[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Fått tak i duel clawshot? Den trenger du for å hentre deg mellom tingene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Henger fast i skytempel. Jeg har kommet fram til et sted hvor det er sånne ting som flyr i luften som man kan bruke clawshot på. Men hva skal jeg gjøre for å komme over til andre siden?

7861563[/snapback]

7862977[/snapback]

Nei, hvordan får man den??

Lenke til kommentar

7861563[/snapback]

7862977[/snapback]

7865716[/snapback]

du får duel clawshot etter du har drept en son liten drage med sverd og skjold i City in the Sky.

Lenke til kommentar

7861563[/snapback]

7862977[/snapback]

7865716[/snapback]

du får duel clawshot etter du har drept en son liten drage med sverd og skjold i City in the Sky.

7867696[/snapback]

Hvor er dragen da?

Lenke til kommentar

Husker du der du fikk kartet? I samme rom skal du helt ned, med hjelp av en occoo kylling ting (sveve ned). Helt neders er en dør, og der er en temple miniboss.

Det er ikke en drage, men en armoured firfisle med vinger, sverd og skjold. Skjoldet er laget slik at du kan bruke, og må bruke, clawshoten for å dra den ned til deg og slå den med sverdet.

Etter det får du duel clawshot, som gjør deg i stand til å hentre deg fra objekt til objekt.

Lenke til kommentar
Hvordan dreper man tre monster når man er i menneskeform?

Når jeg har tatt to roper den siste, de to døde til live igjen. Kan ikke gjøre meg om til ulv, er forøvrig inni en slags innhengning no så må greie dette før jeg kommer videre.

7870459[/snapback]

Drep 1 av 3. Deretter, slå 2 eller 3 slag på de 2 gjennstående, deretter lure dem slik at de er nær deg, ta når de er helt nær deg å snurr rundt med sverdet. Det dreper dem begge.

Lenke til kommentar
Hvor det er i forhold til utgangspunktet husker jeg dessverre ikke i hodet, men det er ikke der du trenger å entre deg ned for å få tak i den kiste. Det er kompasset, som du får tak i etter at du har fått duel clawshot.

7869895[/snapback]

HVA??

Lenke til kommentar
Er det overhode noen som har klart det 8. brettet på rullekulespillet? føler at jeg har spillt utrolig lenge på det, men til ingen nytte!

Er det et eller annet triks?

7871825[/snapback]

Hva er det, er det noe jeg har gått glipp av? :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...