Bear^ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Henger fast i skytempel. Jeg har kommet fram til et sted hvor det er sånne ting som flyr i luften som man kan bruke clawshot på. Men hva skal jeg gjøre for å komme over til andre siden? 7861563[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fått tak i duel clawshot? Den trenger du for å hentre deg mellom tingene. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 fikk meg nettopp The official player's guide til Zelda TP utrolig greit å ha, sitter man fast men blir det litt sånn juksete..? eller det er jo juks, men er det bedre å klare hele spillet uten guide om man kan? Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Henger fast i skytempel. Jeg har kommet fram til et sted hvor det er sånne ting som flyr i luften som man kan bruke clawshot på. Men hva skal jeg gjøre for å komme over til andre siden? 7861563[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fått tak i duel clawshot? Den trenger du for å hentre deg mellom tingene. 7862977[/snapback] Nei, hvordan får man den?? Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Henger fast i skytempel. Jeg har kommet fram til et sted hvor det er sånne ting som flyr i luften som man kan bruke clawshot på. Men hva skal jeg gjøre for å komme over til andre siden? 7861563[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fått tak i duel clawshot? Den trenger du for å hentre deg mellom tingene. 7862977[/snapback] Nei, hvordan får man den?? 7865716[/snapback] du får duel clawshot etter du har drept en son liten drage med sverd og skjold i City in the Sky. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Henger fast i skytempel. Jeg har kommet fram til et sted hvor det er sånne ting som flyr i luften som man kan bruke clawshot på. Men hva skal jeg gjøre for å komme over til andre siden? 7861563[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fått tak i duel clawshot? Den trenger du for å hentre deg mellom tingene. 7862977[/snapback] Nei, hvordan får man den?? 7865716[/snapback] du får duel clawshot etter du har drept en son liten drage med sverd og skjold i City in the Sky. 7867696[/snapback] Hvor er dragen da? Lenke til kommentar
Sund Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Helt nederst i derre clawshot romme, og inn en dør der. (rett meg vis jeg tar feil.) Endret 4. februar 2007 av TheValue Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Husker du der du fikk kartet? I samme rom skal du helt ned, med hjelp av en occoo kylling ting (sveve ned). Helt neders er en dør, og der er en temple miniboss. Det er ikke en drage, men en armoured firfisle med vinger, sverd og skjold. Skjoldet er laget slik at du kan bruke, og må bruke, clawshoten for å dra den ned til deg og slå den med sverdet. Etter det får du duel clawshot, som gjør deg i stand til å hentre deg fra objekt til objekt. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Der man finner kartet er det det stedet man må heise seg ned med clawshot eller noe? Hvor er dette hvis man begynner i det vannet? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvor det er i forhold til utgangspunktet husker jeg dessverre ikke i hodet, men det er ikke der du trenger å entre deg ned for å få tak i den kiste. Det er kompasset, som du får tak i etter at du har fått duel clawshot. Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvordan dreper man tre monster når man er i menneskeform? Når jeg har tatt to roper den siste, de to døde til live igjen. Kan ikke gjøre meg om til ulv, er forøvrig inni en slags innhengning no så må greie dette før jeg kommer videre. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvordan dreper man tre monster når man er i menneskeform? Når jeg har tatt to roper den siste, de to døde til live igjen. Kan ikke gjøre meg om til ulv, er forøvrig inni en slags innhengning no så må greie dette før jeg kommer videre. 7870459[/snapback] Drep 1 av 3. Deretter, slå 2 eller 3 slag på de 2 gjennstående, deretter lure dem slik at de er nær deg, ta når de er helt nær deg å snurr rundt med sverdet. Det dreper dem begge. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvor det er i forhold til utgangspunktet husker jeg dessverre ikke i hodet, men det er ikke der du trenger å entre deg ned for å få tak i den kiste. Det er kompasset, som du får tak i etter at du har fått duel clawshot. 7869895[/snapback] HVA?? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kan man få vekk de røde ringene på kartet som viser hvor statuene er? Man får jo et brev av shad hvor han sier at han drar tilbake til kokariko, men han er ingen steder. Noen som har fått fjernet dem? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Nei, dessverre tror jeg ikke det lar seg gjøre. Har i alle fall ikke funnet noe metode for det. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 skjipern, da er det liksom noe som er ugjort... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Neida, bare markerer hvor statuene er plassert. De fleste statuene, eller alle tror jeg, skal brukes til noe annet og så det er greit å vite hvor de er henne når du skal samle resterende hjerte og rupees. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er det overhode noen som har klart det 8. brettet på rullekulespillet? føler at jeg har spillt utrolig lenge på det, men til ingen nytte! Er det et eller annet triks? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 8 hva for no? 1-8, 2-8 ...... 8-8? Har kommet til 1-7, etter en del irritasjon Lenke til kommentar
Sund Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er det overhode noen som har klart det 8. brettet på rullekulespillet? føler at jeg har spillt utrolig lenge på det, men til ingen nytte! Er det et eller annet triks? 7871825[/snapback] Hva er det, er det noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå