Sund Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hmm, muligens et domt spørsmål Men noen som vet hvor Impaz holder til? Det er mulig jeg vet det, men husker fanken ikke hvor Lett etter henne i ca. 1 time no og har bynt å bli lei av å lete.. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hmm, muligens et domt spørsmål Men noen som vet hvor Impaz holder til? Det er mulig jeg vet det, men husker fanken ikke hvor Lett etter henne i ca. 1 time no og har bynt å bli lei av å lete.. 7761583[/snapback] Hun holder til i Hidden Village, der du dreper 20 orker. Hun er i enden av gata, i det eneste huset du kan gå inn i. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Ok, skulle prøve å ikke spørre, men nå orker jeg bare ikke lete lenger. Jeg skal lete etter tåredråper i zora området. Så er det noen av dem som ikke går ann å gå til, så jeg skal fly dit med den fuglen, men jeg finner ikke blåsegresset, og har lett utrolig lenge nå. Hvor er dette blåsegresset igjen? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Blåsegresset finner du ved bredden til vannfallet og på dne lille øya rett ved inngangen til det flytende huset. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Henger litt fast i sky tempel. Kommet opp har kikket litt rundt, men kommer ikke framover? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Erm, hvor står du fast da? Er litt vanskelig å statfeste hvor du er. Lenke til kommentar
stgbrt Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Dette er veldig OT, men sjekk ut logoen til Norske Inkassobyråers Forening Artig, artig. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Dette er veldig OT, men sjekk ut logoen til Norske Inkassobyråers ForeningArtig, artig. 7795663[/snapback] Hm, tro om Nintendo vet at de plagierer et registrert varemerke. Føler for å sladre litt Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Dette er veldig OT, men sjekk ut logoen til Norske Inkassobyråers ForeningArtig, artig. 7795663[/snapback] De er ikke de eneste som har samme logo, Fischer har også Lenke til kommentar
freke Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 The Triforce is real goddammit. Hehe Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Får man større lommebok enn den som har plass til 300 rupees? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Får man større lommebok enn den som har plass til 300 rupees? 7798461[/snapback] Ja klikk Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Takker!! så vanskeli d skal gjøres da Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Driver å skal fullføre spillet 100%, og spillet skal undersøkes ned til den minste pixel Nå er turen kommet til vanntemplet, og det er to kister der jeg ikke kommer fram til, det er ved rommet med trappen, i andre etasje og til høyre fra der man kommer fra. Har jo vært der inne for å klare tempelet, men nå er det bare to "fengsels" dører på hver side av kistene, og det er ingen synlig måte å komme seg inn de på? noen som vet? Endret 2. februar 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Driver å skal fullføre spillet 100%, og spillet skal undersøkes ned til den minste pixel Nå er turen kommet til vanntemplet, og det er to kister der jeg ikke kommer fram til, det er ved rommet med trappen, i andre etasje og til høyre fra der man kommer fra. Har jo vært der inne for å klare tempelet, men nå er det bare to "fengsels" dører på hver side av kistene, og det er ingen synlig måte å komme seg inn de på? noen som vet? 7858235[/snapback] Snurr trappa slik at vannet renner ned og inn i det rommet, slik at du den flytebrua hever seg, slik at du kommer til. Ved de 2 portene, mitt på gulvet er der en knapp, som så snart du trår av den gjør at dørene slamrer igjen. Men om du ser på veggen er der og et festemerke for clawshoten. Stå på knappen, sikt og fyr clawshoten imot merket og vips du er inne. Er snart 100% i mål, faktisk bare 9 hjertebiter igjenne, og ingen av dem er i noe tempel for alle templer (utenom Hyrule castle) innehaver 2 hjerter og det har jeg fulgt gjennom mitt fjerde løp av spillet, så nå er jeg snart full i hjerte Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Snurr trappa slik at vannet renner ned og inn i det rommet, slik at du den flytebrua hever seg, slik at du kommer til. Ved de 2 portene, mitt på gulvet er der en knapp, som så snart du trår av den gjør at dørene slamrer igjen. Men om du ser på veggen er der og et festemerke for clawshoten. Stå på knappen, sikt og fyr clawshoten imot merket og vips du er inne. Er snart 100% i mål, faktisk bare 9 hjertebiter igjenne, og ingen av dem er i noe tempel for alle templer (utenom Hyrule castle) innehaver 2 hjerter og det har jeg fulgt gjennom mitt fjerde løp av spillet, så nå er jeg snart full i hjerte hehe, takk for svar, men det er hvis du går til venstre, jeg skal til høyre og i annen etasje. I det romet er det er det to dører på hver side, og tilsynelatende ingen ting annet! Vet jeg var der inne når jeg klarte tempelet, men nå går det ikke Jeg mangler 4 hjertebiter og brett 8 på det spillet i fiskehuset. så er det vel noen kister rundt om kring med rupees. Endret 2. februar 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Henger fast i skytempel. Jeg har kommet fram til et sted hvor det er sånne ting som flyr i luften som man kan bruke clawshot på. Men hva skal jeg gjøre for å komme over til andre siden? Endret 3. februar 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Henger fast i skytemåel. Jeg har kommet fram til et sted hvor det er sånne ting som flyr i luften som man kan bruke clawshot på. Men hva skal jeg gjøre for å komme over til andre siden? 7861563[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Prøv å senk deg selv ned noen meter Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Henger fast i skytemåel. Jeg har kommet fram til et sted hvor det er sånne ting som flyr i luften som man kan bruke clawshot på. Men hva skal jeg gjøre for å komme over til andre siden? 7861563[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Prøv å senk deg selv ned noen meter 7861702[/snapback] Og hva skjer da? Har senket meg nedd, men det skjer ikke no?? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Henger fast i skytemåel. Jeg har kommet fram til et sted hvor det er sånne ting som flyr i luften som man kan bruke clawshot på. Men hva skal jeg gjøre for å komme over til andre siden? 7861563[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Prøv å senk deg selv ned noen meter 7861702[/snapback] Og hva skjer da? Har senket meg nedd, men det skjer ikke no?? 7861960[/snapback] Er dette inni et tempel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå