Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!

Oz370

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferdig med trade sequencen? Gitt Illia minnet tilbake? Har du snakket med Impaz og tatt frem Rod of Dominion? Har du tatt med boken tilbake til Kakariko der den arkolog mannen er og vist den til han?

Om du ikke har gjort noe av det som jeg har spurt om, gjør det først, så spør ;)

Lenke til kommentar

Til de som har tatt siste bossen!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvordan i huleste skal jeg ta han når han er som en stor hund eller hva man skal kalle det. Har skutt piler på han og er nå i ulveklær for å liksom ta tak i han og slenge han i bakken men dritten vil jo ikke i bakken! trykker A for grab og han grabber fyren og jeg hiver rundt på kontrollene men ingenting skjer, utenom at jeg blir slått i bakken... HJEEEEEEEELP! dritt lei!
Lenke til kommentar

Hvordan i huleste skal jeg ta han når han er som en stor hund eller hva man skal kalle det. Har skutt piler på han og er nå i ulveklær for å liksom ta tak i han og slenge han i bakken men dritten vil jo ikke i bakken! trykker A for grab og han grabber fyren og jeg hiver rundt på kontrollene men ingenting skjer, utenom at jeg blir slått i bakken... HJEEEEEEEELP! dritt lei!

7759367[/snapback]

Evil beast against sacred beast ;)

Vend stikka venstre/høyre du, så tipper du han over ende.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

7759367[/snapback]

Så vidt jeg husker trenger du ikke røre noe annet enn A?
Lenke til kommentar

Istede for å trippelposte tar jeg den her:

Har tatt forrest temple.. hva nå? Jeg løp inn i hyrule. dermed gjennom den svarte veggen og ble ulv, så lærte bitchen min meg å warpe, men skjønner ikke helt hvor jeg skal nå?

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Istede for  å trippelposte tar jeg den her:

Har tatt forrest temple.. hva nå? Jeg løp inn i hyrule. dermed gjennom den svarte veggen og ble ulv, så lærte bitchen min meg å warpe, men skjønner ikke helt hvor jeg skal nå?

7760876[/snapback]

Sankket med midna?

Og et lite tips. Ikke gå i samme fella som meg og spør deg igjennom spillet. Ble mye morsommere når jeg sluttet å be om hjelp :)

Lenke til kommentar
Istede for  å trippelposte tar jeg den her:

7760876[/snapback]

Sankket med midna?

Og et lite tips. Ikke gå i samme fella som meg og spør deg igjennom spillet. Ble mye morsommere når jeg sluttet å be om hjelp :)

7761031[/snapback]

Ja vet, men nå er jeg virkelig stuck.. Jeg er ulv og klarer ikke bli Link igjen. Har skjønt at det er noe med en bro jeg har funnet som har falt ned, hun driver å skriker når jeg er nær den..

EDIT: Okey, skjønte at jeg sklle warpe med brua til kakariko.. må slutte å spørre nå :!: :!:

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar

Ikke vondt ment, men du gir for fort opp og legger for mye lit til at folk her kan hjelpe deg. Følg med omgivelsene dine konstant. Er alltid noe å lære. Samt spør folk rundtom i Hyrule, de vet en del og guider deg litt rundt der du skal.

Og ikke kall Midna bitcha di, synes ikke det høver seg på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...