SWRT91 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Henger litt fast. Jeg kan finne kattene, men finner bare 19. Hvordan kommer man seg til sky tempel? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ferdig med trade sequencen? Gitt Illia minnet tilbake? Har du snakket med Impaz og tatt frem Rod of Dominion? Har du tatt med boken tilbake til Kakariko der den arkolog mannen er og vist den til han? Om du ikke har gjort noe av det som jeg har spurt om, gjør det først, så spør Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Har snakket med mannen nede i gruven og gitt illia tilbake minnet. Men ikke noe annet? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Sett dominion rod til B, gå tilbake til Impaz og trykk B så du tar frem Dominion Rod. Så får du se hva du skal gjøre etterpå. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hva er domino rod og hvor er impaz? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Dominion rod = Den du får i Temple of Time Impaz = Dama du redder i den lile byen etter at du har knerta 20 moblings. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg har nå returnert til landsbyen min etter å ha blitt ulv, jeg har fått tak i skjoldet, men hvordan i huleste får jeg sverdet? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg har nå returnert til landsbyen min etter å ha blitt ulv, jeg har fått tak i skjoldet, men hvordan i huleste får jeg sverdet? 7758323[/snapback] Gå rundt i byen og snakk. Da får du vite at det er samme sted Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hun bitchen min sier d ligger på en sofa, men finner ingen sofa inni det huset.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Sverdet er i huset til Colin, dvs der byens sverdmester bor, der du bar den kurven i starten av spilet. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Det er huset som vakta følger med.. Endret 19. januar 2007 av TheValue Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Åssen kommer jeg inn? edit: fant ut Endret 19. januar 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Til de som har tatt siste bossen! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvordan i huleste skal jeg ta han når han er som en stor hund eller hva man skal kalle det. Har skutt piler på han og er nå i ulveklær for å liksom ta tak i han og slenge han i bakken men dritten vil jo ikke i bakken! trykker A for grab og han grabber fyren og jeg hiver rundt på kontrollene men ingenting skjer, utenom at jeg blir slått i bakken... HJEEEEEEEELP! dritt lei! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Til de som har tatt siste bossen! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvordan i huleste skal jeg ta han når han er som en stor hund eller hva man skal kalle det. Har skutt piler på han og er nå i ulveklær for å liksom ta tak i han og slenge han i bakken men dritten vil jo ikke i bakken! trykker A for grab og han grabber fyren og jeg hiver rundt på kontrollene men ingenting skjer, utenom at jeg blir slått i bakken... HJEEEEEEEELP! dritt lei! 7759367[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Evil beast against sacred beast Vend stikka venstre/høyre du, så tipper du han over ende. Endret 19. januar 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Til de som har tatt siste bossen! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvordan i huleste skal jeg ta han når han er som en stor hund eller hva man skal kalle det. Har skutt piler på han og er nå i ulveklær for å liksom ta tak i han og slenge han i bakken men dritten vil jo ikke i bakken! trykker A for grab og han grabber fyren og jeg hiver rundt på kontrollene men ingenting skjer, utenom at jeg blir slått i bakken... HJEEEEEEEELP! dritt lei! 7759367[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så vidt jeg husker trenger du ikke røre noe annet enn A? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) edit: fant ut av det Endret 20. januar 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Istede for å trippelposte tar jeg den her: Har tatt forrest temple.. hva nå? Jeg løp inn i hyrule. dermed gjennom den svarte veggen og ble ulv, så lærte bitchen min meg å warpe, men skjønner ikke helt hvor jeg skal nå? Endret 20. januar 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Istede for å trippelposte tar jeg den her: Har tatt forrest temple.. hva nå? Jeg løp inn i hyrule. dermed gjennom den svarte veggen og ble ulv, så lærte bitchen min meg å warpe, men skjønner ikke helt hvor jeg skal nå? 7760876[/snapback] Sankket med midna? Og et lite tips. Ikke gå i samme fella som meg og spør deg igjennom spillet. Ble mye morsommere når jeg sluttet å be om hjelp Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Istede for å trippelposte tar jeg den her: Har tatt forrest temple.. hva nå? Jeg løp inn i hyrule. dermed gjennom den svarte veggen og ble ulv, så lærte bitchen min meg å warpe, men skjønner ikke helt hvor jeg skal nå? 7760876[/snapback] Sankket med midna? Og et lite tips. Ikke gå i samme fella som meg og spør deg igjennom spillet. Ble mye morsommere når jeg sluttet å be om hjelp 7761031[/snapback] Ja vet, men nå er jeg virkelig stuck.. Jeg er ulv og klarer ikke bli Link igjen. Har skjønt at det er noe med en bro jeg har funnet som har falt ned, hun driver å skriker når jeg er nær den.. EDIT: Okey, skjønte at jeg sklle warpe med brua til kakariko.. må slutte å spørre nå :!: :!: Endret 20. januar 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Ikke vondt ment, men du gir for fort opp og legger for mye lit til at folk her kan hjelpe deg. Følg med omgivelsene dine konstant. Er alltid noe å lære. Samt spør folk rundtom i Hyrule, de vet en del og guider deg litt rundt der du skal. Og ikke kall Midna bitcha di, synes ikke det høver seg på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå